استاندار بوشهر :

فعالیت‌ها فاخر و ارزشی در استان بوشهر تقویت و حمایت شود

استاندار بوشهر گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های فاخر و ارزشی در استان بوشهر تقویت و حمایت شود.

به گزارش جنوب استان، احمد محمدی زاده عصر دوشنبه در حاشیه برنامه «کاروان روایت حبیب» به مناسبت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در منزل و موزه رئیس‌علی دلواری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از شخصیت سردار دل‌ها به عنوان یک مکتب یاد کرد.

وی در جمع مردم خون گرم و حماسه‌ساز دلوار خاطرنشان کرد: این مکتب درس‌های متنوعی دارد که الحمدالله کاروان روایت هنری حبیب به استان بوشهر تشریف آوردند و مراسم معنوی در مکان مهم و مقدس که زادگاه شهید رئیس‌علی دلواری که از مبارزان ضد استعماری بین‌المللی شناخته می‌شود برگزار کردند.

استاندار بوشهر با تقدیر از همه مسئولین که میزبانی این مراسم بعهده داشتند و با اهمیت دانستن این برنامه فاخر و ارزشی افزود: این برنامه آثار معنوی زیادی برای جوانان و نوجوان به همراه خواهد داشت.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: امروز ما بیش از هر زمان دیگری به افکار و اندیشه‌های بازیابی و بازنگری مبارزاتی احتیاج داریم که شهدای والامقام و شهید سلیمانی خلق و آفریدند و منجر به پیروزی‌های بزرگ ایران اسلامی در عرصه منطقه و عرصه بین‌الملل شد.

محمدی زاده افزود: مراسم شب خاطره بسیار ارزشمند بود و من صمیمانه از مسئولین و دست‌اندرکاران اجرایی این برنامه روایت حبیب تلاش کردند تشکر می‌کنم.