استاندار:

مدیریت پتروشیمی جم در دست یک مدیر بومی/ آیا لابی‌گری‌ها جلوی این اقدام را می گیرد؟

استان بوشهری با وجود سال‌ها میزبانی از صنایع نفت و گاز در استان بوشهر اما سهم چندانی در مدیریت این مجموعه نداشته است که این موضوع در سفر رئیس جمهور یکی از مطالبات جدی مسئولان ارشد و مردم استان بوشهر بود و حالا خبرهای خوشی در این زمینه به گوش می رسد اما فعالیت هایی برای عدم تحقق این مطالبه‌ی به حق مشاهده می شود.

پتروشیمی جم یکی از بزرگترین واحد های تولید الفین در دنیا ، واقع در منطقه ویژه انرژی اقتصادی پارس می باشد.

استان بوشهر به اتفاق بصورت کاملا متمرکز پیگیر انتصاب گزینه‌ی بومی برای تصدی مدیر عاملی این مجموعه بزرگ صنعتی ، اقتصادی و اجتماعی است.

خبرهای خوب از پیشبرد این مهم به گوش می رسد

استاندار بوشهر در نامه ای سه گزینه را برای تصدی پست مدیریت مجتمع پتروشیمی جم به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهاد داد.

محمدی زاده در این نامه عمار شاعری، علی اکبر مشتاق و امیر اکبری را به همراه رزومه و سابقه به این وزارتخانه ارسال کرد.

بنابر اطلاعات رسیده قرار است اکبر مشتاقی،عضو پیشین هیات مدیره پتروشیمی جم بعنوان مدیرعامل جدید پتروشیمی جم معرفی شود اما بعضی شنیده هاکی جوسازی و کارشکنی در این مسیر است.

حال مردم استان بوشهر بیش از هر زمان دیگر امیدوار شده‌اند که پس از مدت ها مدیریت پتروشیمی جم به یک مدیربومی برسد.

مهندس علی اکبر مشتاقی از گزینه های بومی و بسیار توانمند است که نام وی از طرف استاندار بوشهر برای تصدی این پست حساس که به سرنوشت مردم منطقه گره خورده است مطرح شده است.

مشتاقی سوابق درخشانی در حوزه فعالیت در شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی داشته در سمت های گوناگون داشته است.

نظارت و سرپرستی در پروژه های ملی توسعه و ساخت میادین مشترک گاز و مدیر عاملی شرکت پترو پالایش سبز سیراف ، عضو هییت مدیره شرکت پتروشیمی جم از اهم فعالیت های اقای مشتاقی می باشد.

نماینده ی ولی فقیه در استان بوشهر، استاندار، مدیران ارشد استان بوشهر و گروه های مختلف مطالبه گر سیاسی اجتماعی و فرهنگی موضوع انتصاب نیروهای بومی در راس مدیریت تاسیسات پتروشیمی که در استان حضور دارند را تحت پیگیری و نظارت قرار داده و منتظر خبرهای خوب در این‌ باره هستند.

تاکید آبت الله حسینی بوشهری به استفاده از نیروی انسانی استان بوشهر در مدیریت نفت و گاز

نشست شورای اداری استان بوشهر با حضور رئیسی / تصاویر

همچنین نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در جلسه ی شورای اداری استان بوشهر که با حضور رئیس جمهور برگزار شده بود این موضوع را از آیت الله رئیسی مطالبه کرده بود.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نمابنده مردم بوشهر در مجلس خبرنگان تاکید کرد: همان گونه که نفت و میعانات گازی تامین کننده اقتصاد کشور است باید با تدبیر رئیس جمهوری از ظرفیت نیروی انسانی استان بوشهر نیز در رده‎‌های مختلف استفاده شود.