با حضور فرماندار عسلویه

پنجاه مسکن در روستای عسکری کلنگ زنی شد

50 واحد مسكونى ویژه محرومين روستايى شهرستان در روستاى عسكرى كلنگ زنى شد

به گزارش جنوب استان، ساخت و ساز و تامین مسکن یکی از مهمترین نیازهای جوامع امروزی است و دولت موظف است شرایط خرید این نیاز اساسی را برای مردم تسهیل کند.

طرح‌های مختلفی در بخش‌های مختلف در راستای تامین مسکن با شرایط ویژه اجرایی شده است و اجرای این طرح‌ها در روستاها اهمیت دو چندانی دارد چرا که تامین مسکن در آن مناطق از مهاجرت جمعیت جلوگیری می‌کند.

در راستاى سیاست کلى دولت ساخت چهار میلیون واحد مسکن تا پایان دوره چهارساله خود ۵۰ واحد مسکن ویژه محرومین روستایی در روستای عسکری توسط فرماندار عسلویه کلنگ زنی شد.

سید علی هاشمی فرماندار عسلویه درآئین کلنگ زنى با اشاره به نیاز جوانان و خانه دارکردن اقشار ضعیف جامعه اظهار داشت: خواسته و نیاز به مسکن یکی از دغدغه‌هاست و در دولت جدید یکی از محوریت‌ترین برنامه‌ها مسکن بود که یکی از دغدغه های مردم سرپناه است، در خیلی از روستاها بیشترین درصد هزینه سبد خانوار در مسکن هزینه می شود که با آفاز این کار شاهد خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه و رفع مشکلات مسکن جوانان باشیم.

شایان ذکر است تسهیلات مسکن ١٣٠ میلیون تومان که ٣٠ میلیون آن بلاعوض ویکصدمیلیون تومان نیز با سود وکارمزد ۴ درصد درمدت زمان باز پرداخت ٢٠ ساله تخصیص داده شد.