مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی:

محکومیت ۱۰۰ میلیارد تومانی قاچاقچی لوله‌های کربن استیل

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قاچاقچی لوله‌های کربن استیل در تعزیرات حکومتی استان بوشهر به پرداخت یک هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد این تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان ارجاع شد.

 

به گزارش جنوب استان، محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس اظهار کرد: براساس گزارش مدیر کل گمرک منطقه ویژه انرژی پارس در مورد خروج غیرقانونی سه هزار و ۲۸۰ تن انواع لوله هلی کربن استیل، پرونده این تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان ارجاع شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: با دریافت استعلام مشخص شد که متهم با جعل اسناد گمرکی و قبوض انبار اقدام به خروج و فروش این مقدار لوله کرده و بر همین اساس پس از احضار متهم و با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز اعلام و حکم به پرداخت یک هزار و ۵۵ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

عسکری خاطر نشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بدون چشم پوشی و براساس قانون براساس رسالت های سازمانی با متخلفان برخورد می کند و هموطنان می توانند شکایات و گزارش های خود را از طریق شماره تماس ۱۳۵ سازمان تعزیرات و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.