دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه خبر داد

تشکیل پرونده برای انتشار گاز در عسلویه/ احضار مدیران به دادستانی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه‌ گفت: در پی انتشار بوی نامطبوع گاز در عسلویه، پرونده قضائی تشکیل شده و مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیر پالایشگاه هشتم باید پاسخگو باشند.

به گزارش جنوب استان، محمد خدری : در پی انتشار بوی نامطبوع گاز در روزهای گذشته از مخازن میعانات گازی و شکایت شورای شهر، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیر پالایشگاه هشتم باید پاسخگوی دادستانی و مردم باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه تصریح کرد: مدیران این شرکت‌ها باید برای کوتاه مدت راه کارهای ارائه بدهند که مردم دیگر شاهد بوی بد گاز نباشند.

وی بیان کرد: برای دراز مدت در مدت ظرف یک ماه چالش‌هایی که وجود این مخازن دارند و آمادگی در مقابله این چالش‌ها را تا زمان اجرای رأی قضات شریف دادگاه شهرستان بوشهر و تجدید نظر استان بوشهر به دادستانی اعلام کنند باید از الان مراحل این کار را شروع کنند تا در آینده حرف و حدیثی نباشد.

خدری گفت: از محیط زیست استان و شهرستان و شبکه بهداشت خواسته شده تا از محل مخازن بازدید کنند و تحقیقات تکمیلی خود را در اسرع وقت به دادستانی ارائه دهند.

وی تاکید کرد: ما هم در راستای حفظ حقوق عامه مردم این گزارشات را به معاون قضائی در پیگیری حقوق عامه دادستانی کل کشور و مرکز استان ارسال خواهیم کرد و ذره‌ای از حق مردم کوتاه نخواهیم آمد