مدیرکل دیوان محاسبات بوشهر:

دیوان محاسبات بوشهر در خدمات‌دهی به مردم همراه دستگاه‌ها است

مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر گفت: دیوان محاسبات بوشهر در خدمات‌دهی دستگاه‌ها به مردم همراه است.

به گزارش جنوب استان، ابراهیم مرادیان ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تخطی از قوانین باعث می‌شود مدیران و دستگاه‌های اجرایی دچار چالش‌های جدی شوند.

مدیرکل دیوان محاسبات استان بوشهر خاطرنشان کرد: به فراخور وظایفی که هر دستگاه اجرایی بر عهده دارد همکاری می‌کنیم تا بتواند وظایفش را بخوبی انجام دهد.

وی اضافه کرد: دیوان محاسبات تلاش می‌کند شرایطی را برای مدیران فراهم کند که بدون دغدغه خدمات رسانی مطلوب را انجام دهند و در حوزه دستگاه نظارتی مشکلی نداشته باشند.

همکاری مؤثر دیوان محاسبات با بنیاد مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: با رعایت قوانین و مقررات اعتبارات ابلاغی را در پروژه‌ها هزینه می‌کنیم و با شفاف‌سازی در این زمینه از وقوع هرگونه حاشیه و مشکلی جلوگیری می‌کنیم.

علیرضا مقدم اضافه کرد: تاکنون بابت پروژه‌هایی که مبادله موافقتنامه آنها صورت گرفته هیچ‌گونه اعتباری از محل تملک دارایی تخصیصی داده نشده است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری مؤثر دیوان محاسبات استان با بنیاد مسکن در زمینه چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات تخصیصی در پروژه‌ها و اجرای صحیح قوانین خاطر نشان کرد: اقدامات پیشگیرانه در این زمینه باعث می‌شود خدمات رسانی به مردم بهتر و عالمانه صورت گیرد.