مدیر جهادکشاورزی گناوه

نظارت بر توزیع آرد نانوایی‌ها در گناوه افزایش می یابد

مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: با توجه به تصمیم جدید دولت، نظارت بر فرآیند توزیع آرد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است، در این زمینه این مدیریت در زمان توزیع به نانوایی‌ها، نظارت خود را افزایش می‌دهد.

به گزارش جنوب استان، مدیر جهادکشاورزی گناوه گفت: با توجه به تصمیم جدید دولت، نظارت بر فرآیند توزیع آرد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است، در این زمینه این مدیریت در زمان توزیع به نانوایی‌ها، نظارت خود را افزایش می‌دهد.
عباس تخم افشان : مدیریت جهاد کشاورزی گناوه مسئول دبیرخانه کارگروه آرد و نان شهرستان را برعهده گرفته است و بر فرآیند توزیع آرد یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای نظارت مستمری خواهد کرد.

وی اظهارداشت: از زمان واگذاری وظایف دبیرخانه کارگروه آرد و نان شهرستان گناوه به این مدیریت، بازرسان جدید انتخاب و به صورت روزانه در حال نظارت بر عملکرد نانوایان هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، برابر مقررات برخورد قانونی انجام خواهد شد.

تخم افشان گفت: با هماهنگی فرماندار شهرستان، سهمیه آرد نانوایان در هر ماه مشخص و توزیع آن با نظارت بازرسان این مدیریت انجام خواهد شد.

مدیر جهادکشاورزی گناوه افزود: باتوجه به اینکه گران فروشی، آزاد فروشی آرد و نان، کم فروشی و کاهش وزن، جابه جایی آرد بدون هماهنگی، رعایت نکردن ساعات کاری مصوب، تعطیلی بدون رعایت برنامه کاری مصوب، رعایت نکردن نظافت، بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی از عمده تخلفات نانوایی ها به شمار می‌آید، از شهروندان انتظار داریم در صورت مشاهده چنین مواردی به این مدیریت اطلاع دهند.

وی بیان کرد: در راستای شفاف سازی و اطلاع رسانی به شهروندان، آگهی‌های لازم در زمینه زمان فعالیت به تعداد نانوایان همراه با ذکر تخلفات عمده تهیه شده است که در روزهای آتی در هر نانوایی نصب خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر بیش از ۵۰ واحد نانوایی فعال دارد.