شورای راهبردی

۲۶ قلم وسائل مصرفی ضروری با ارزش ۳۱۵ میلیون تومان به بیمارستان کنگان اهداء شد

شورای راهبردی شرکت های منطقه پارس با درخواست مدیران بیمارستان امام خمینی(ره)، ۲۶ قلم وسایل مصرفی ضروری اورژانس، اتاق عمل و بخشهای بستری به تعداد ۶۱ هزار عدد و به ارزش ۳۱۵ میلیون تومان به بیمارستان کنگان اهداء کرد.

به گزارش جنوب استان، به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان مصطفی صفایی: چندی پیش[ در حاشیه مراسم بزرگداشت آغاز سال چهارم فعالیت هفته نامه استانی ثلاث جنوب] رئیس بیمارستان امام خمینی جهت تامین بخشی از نیازمندی های اساسی این مرکز درمانی نشستی را با مشاور اجتماعی معاون وزیر[نفت] در امور پتروشیمی و همچنین دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برگزار نمود.

در آن نشست دکتر صادق مختارپور با تشریح موقعیت و شرایط بیمارستان کنگان و همچنین حجم گسترده خدمات این بیمارستان برای چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر، خواستار همکاری و مساعدت شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس شد.

وی با اشاره به بخشی از نیازمندی های بیمارستان کنگان گفت: با توجه به خدمات متنوع و متعدد برای مراجعین و کارکنان صنعت، اقلام مصرفی ضروری را بخشی از نیازهای روزانه و مدام این مرکز درمانی عنوان کرد.

دکتر مختارپور در این نشست از کمک های موثر [مدیران عامل عضو ]شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در گذشته تشکر کرد و خواستار افزایش و تقویت کمک ها به بیمارستان کنگان شد.

در آن نشست علی ربانی مشاور اجتماعی معاون وزیر[نفت] در امور پتروشیمی و همچنین غفاری دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس برای کمک به بیمارستان امام خمینی کنگان به عنوان قطب درمان و سنتر جنوب استان بوشهر قول مساعد دادند.

پس از آن در تاریخ ۶ دی ماه ۱۴۰۰ مشاور اجتماعی معاون وزیر[نفت] در امور پتروشیمی و همچنین دبیر شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس نشستی اختصاصی با مدیران بیمارستان کنگان در این مرکز درمانی برگزار کردند . در آن نشست نحوه و شکل تعامل و مساعدت های شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس مشخص شد و مقرر گردید که این شورا، کمک های خود را به بیمارستان کنگان ادامه و افزایش دهد.

بر اساس درخواست مدیران بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس، روز ۱۵ دی ماه ۱۴۰۰ وسایل مصرفی ضروری به ارزش ۳۱۵ میلیون تومان تهیه ، بارگیری و به بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان تحویل داده شد.

این اقلام شامل وسایل مصرفی ضروری اورژانس، اتاق عمل و بخشهای بستری بیمارستان می‌باشد. این وسائل شامل ۲۶ قلم و به تعداد ۶۱ هزار عدد می باشد.

قال توجه است که  در سال های گذشته مدیران عامل شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس و مهندس مسعود حسنی به نمایندگی از این شورا کمک های اهدایی  ارزشمندی  مانند : دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتر در دقیقه ، دستگاه سی آرم، ونتیلاتور، تخت و سایر تجهیزات ویژه آی سی یو و پرداخت ۲ میلیارد تومان وجه به شکل امانی برای رهن پانسیون ۸ واحده پزشکان، به بیمارستان امام خمینی کنگان شده است . این کمک های تاثیرگذار خصوصا در دوران پیک کرونا ، شرایط را برای عبور از آن بحران تسهیل نمود. در سال جاری نیز به روال سابق انتظار ادامه این کمک و مساعدت از طرف شورای راهبردی پتروشیمی ها ی منطقه پارس به بیمارستان کنگان می رود.

بیمارستان امام خمینی کنگان هم اکنون علاوه بر شهرستان کنگان، به مراجعین شهرستان های دیر، جم و عسلویه و همچنین خانواده بزرگ صنعت نیز خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی ارائه می هد.