رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشه

مأموریت‌های جدید سامانه ۱۲۴ پاسخگوی درخواست‌ها و نیاز‌های مردم

سیدحسین حسینی گفت: برای سامانه ۱۲۴ مأموریت‌های تازه‌ای تعریف شده که به تمامی درخواست‌ها و نیاز‌های مردم در حوزه صنعت، معدن و تجارت پاسخ می‌دهد.

به گزارش جنوب استان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر: در راستای آسان شدن کارها، تکریم ارباب رجوع و شتاب‌بخشی پاسخگویی به مردم، سامانه‌ای راه‌اندازی شده که درگاه ورودی سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

سیدحسین حسینی افزود: نام این سامانه «سامانه یکپارچه پاسخگویی» است که با شماره تماس ۱۲۴ فعال است.

او اضافه کرد: ۱۲۴ در گذشته تنها برای گزارش تخلفات اقتصادی بود، ولی در شیوه جدید، این سامانه هم برای گزارش تخلف اقتصادی است و هم برای پاسخگویی به پرسش‌ها در بخش سرمایه‌گذاری و مشکلات واحدهای تولیدی در بخش معدن و تجارت خارجی و هم برای صدور مجوزهای این حوزه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: صدای تماس‌گیرندگان ضبط و درخواست‌های آنان در فرآیندی که در سامانه ثبت خواهد شد بررسی می‌شود و کارشناسان هر واحد و شهرستان ملزم هستند در بازه زمانی مشخص پاسخگوی مردم هستند.

حسینی افزود: شکایت از اصناف متخلف همچنان بخشی از کار در سامانه ۱۲۴ است و مردم می‌توانند گزارش کنند، که پس از بررسی، نتیجه با پیامک به اطلاع متقاضی رسانده می‌شود.

او گفت: درخواست‌کنندگان از سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌توانند، حضوری، تلفنی و یا از راه فضای مجازی با کارشناسان ارتباط بگیرند. اکنون با ۶ کارشناس در بوشهر و ۸ کارشناس در شهرستان‌های استان است پاسخگوی مردم هستیم که در آینده کارشناسان بیشتری افزوده خواهد شد.