ذبیح الله خداییان

قطب انرژی کشور نباید مشکل اشتغال داشته باشد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: استان بوشهر با ظرفیت‌های عظیم نباید مشکل اشتغال داشته باشد و محرومیت شایسته قطب انرژی ایران نیست.

به گزارش جنوب استان، ذبیح الله خداییان در دیدار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: گاز و نفت و پتروشیمی، دریانوردی و شیلات استان بوشهر را استانی ویژه کرده است. استان بوشهر استانی است که می‌تواند به تنهایی یک کشور را اداره کند.

وی گفت: همه مسئولان باید دست در دست هم زمینه سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را فراهم کنند. استان بوشهر در زمینه محصولات دریایی، پتروشیمی و گاز و انرژی می‌تواند مورد توجه سرمایه‌گذاران باشد. در مدت کوتاهی می‌تواند تحول بزرگی در این استان اتفاق بیافتد.

خداییان افزود: رئیس قوه قضاییه در بازدیدی که از انبار‌های نگهداری اموال تملیکی داشت به سازمان بازرسی کل کشور و سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی و گمرک دستور داد تا این کالا‌ها که سرمایه‌ای ارزشمند هستند به‌سرعت تعیین تکلیف شوند.

وی گفت: کار‌های خوبی در ساماندهی به این انبار‌ها و تعیین تکلیف کالا‌ها انجام شده است.

خداییان افزود: استان بوشهر مقصد نخستین سفراستانی من است که با توجه به نقش و جایگاه ویژه استان بوشهر برای بررسی مشکلات استان که امکان پیگیری در سازمان دارد به این استان سفر کرده ام.

انبار اموال تملیکی بوشهر زیر ذره بین رئیس سازمان بازرسی