رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر:

مادران شهدا مدافعین واقعی انقلاب هستند

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر با اشاره به نقش مادران شهدا در انقلاب اسلامی گفت: مادران شهدا مدافعین واقعی انقلاب هستند.

به گزارش جنوب استان،  حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در جمع پرسنل پایگاه هوا دریای امام محمد باقر (ع) نیروی دریایی سپاه پاسدارن اظهار داشت: شخصیت حضرت زهرا (س) شخصیتی است که رضای او رضای خدا و خشم او خشم خداوند است.

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر با اشاره به معنای حدیث قدسی «لولاک لما خلقت الافلاک» بیان کرد: در ادامه این حدیث به این مفهوم توجه می‌شود که اگر ولایت نباشد رسالت ابتر می‌ماند، یعنی اگر فاطمه‌ای که حامی و مدافع ولایت نباشد، رسالت ابتر خواهد بود.

حجت الاسلام جمالی عنوان کرد: هدف از خلقت عالم، هدایت بشریت است و این هدایت با رسالت پیامبر، نزول قرآن و با ولایتی است که بعد از آن ادامه پیدا می‌کند.

وی گفت: ولایت حامی و مدافع می‌خواهد، شخصیتی می‌خواهد که خطبه فدکیه را بیان کند، شخصیتی که جانش را در راه دفاع از ولایت دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر تصریح کرد: امروز مدافع ولایت بودن بسیار با اهمیت است و در این راه حضرت زهرا (س) مدافع ولایت بودن تا سرحد جان را به ما یاد داد.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی (ره) ولایت را بعد از قرن‌ها آورد و در دنیا علم کرد اما صرف آمدن ولایت کافی‌است؟ اگر حامیان در کنار ولایت نباشند این راه ادامه پیدا نخواهد کرد.

حجت الاسلام جمالی اظهار داشت: مدافع ولایت بودن ویژگی‌هایی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پایبندی به مبانی و ارزش‌های اساسی اسلام و انقلاب است که شهید سلیمانی و همه‌ی شهدای این انقلاب مصداق بارز تقید به این آرمان‌ها هستند.

رئیس رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر با بیان ارزش‌های انقلاب خاطرنشان کرد: شهادت طلبی، عدالت محوری‌، استکبار ستیزی از ارزش‌های اصیل انقلاب هستند که ما باید از آن دفاع کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر با اشاره به نقش مادران شهدا در انقلاب اسلامی تأکید کرد: مادران شهدا مدافعین واقعی انقلاب هستند