مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر:

فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش می‌یابد

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته فضای سبز شهرهای استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش جنوب استان، هوشنگ رستم پور صبح پنجشنبه در نشست با سرپرست سازمان امور مالیاتی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور بهبود وضعیت شهرها نیاز به همکاری همه دستگاه‌ها است.

وی به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: همه مدیران می‌توانند مملکت را به مرحله تحول خواهی برسانند و اداره امور مالیاتی می‌تواند در این مسیر نقشی اساسی بر عهده داشته باشد.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر به نقش اداره کل امور مالیاتی در کمک به دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری‌ها اشاره کرد و افزود: اداره امور مالیاتی با اخذ مالیات و تقسیم عادلانه و برگشت آن به شهرداری‌ها می‌توان نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

وی پیشرفت شهرها به خصوص تکمیل پروژه‌ها و سپس تعریف پروژه‌های جدید را از برنامه‌های مهم دانست و خاطرنشان کرد: همکاری دو جانبه بین دفتر امور شهری و اداره کل امور مالیاتی برای هزینه کرد اعتبارات ارزش افزوده در شهرداری‌ها بسیار مهم است.

رستم‌پور تصریح کرد: باید تلاش کنیم که نتیجه این اقدامات باعث انسجام بیشتر و عملکرد بهتر در مدیریت شهری استان و به تعالی رساندن برنامه‌های مورد نظر رئیس جمهور برای خدمت صادقانه به مردم شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز شهری و رفع آلایندگی در شهرها، اضافه کرد: شهرداری‌ها ویترین عملکرد دولت هستند و باید هرچه بهتر خدمات خود را برای آسایش و رفاه عمومی ارائه دهند.

محمدجواد رستمی مدیر کل سازمان امور مالیاتی استان نیز در این نشست در ارتباط با برگشت ۹ درصد ارزش افزوده گفت: نظر مجموعه ما، در این زمینه مثبت است و با جدیت کامل، پیگیر موضوع هستیم.