۱۱۸ باند مجرمانه در استان بوشهر منهدم شد/ دستگیری ۳۶۱ سارق

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری ۳۶۱ سارق در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: طی ۱۰ ماهه امسال ۱۱۸ باند مجرمانه در استان بوشهر شناسایی و منهدم شده است.

به گزارش جنوب استان، سرهنگ جوشن سهرابی: با همکاری مردم در نقاط مختلف استان بوشهر و توجه به توصیه‌های پلیس و انجام اقدامات پیشگیرانه شاهد کاهش وقوع جرایم خشن در استان هستیم.

وی با اشاره به کاهش هشت درصدی وقوع جرایم خشن در سال جاری بیان کرد: طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری شاهد کاهش ۵۰ درصدی وقوع سرقت مسلحانه در استان بوشهر هستیم.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشفیات ۱۰۱ درصدی سرقت به عنف در استان خبر داد و اضافه کرد: وقوع قتل در استان بوشهر ۲۱ درصد کاهش یافته و میزان کشفیات آن ۱۵۸ درصد بوده که تعدادی از کشفیات مربوط به سنوات قبل است.

کشف ۹۴ درصد سرقت‌ها

وی میزان کشف به وقوع در سرقت‌ها را ۹۴ درصد عنوان کرد و ادامه داد: طی این مدت میزان کشفیات کلاهبرداری به وقوع آن ۹۱ درصد و کشفیات جعل ۹۵ درصد بوده است که در میزان وقوع چهار درصد کاهش را شاهد هستیم.

سهرابی از کشف و انهدام ۱۱۸ باند مجرمانه در جرایم سرقت در استان بوشهر طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: ۳۶۱ سارق و ۱۷۵ نفر خریدار اموال مسروقه طی این مدت در استان دستگیر شده است.

وی با اشاره به کشف هزار و ۲۴۴ فقره سرقت در استان طی این مدت افزود: میزان سرقت‌ها در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش یافته است.