معاون استاندار بوشهر:

استان بوشهر جایی برای کارآموزی پیمانکاران ضعیف نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بوشهر جایی برای کارآموزی پیمانکاران ضعیف نیست و پیمانکارانی که ضعیف هستند را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

به گزارش جنوب استان،محمد هادی رستمیان ظهر چهارشنبه در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر اظهار داشت: تا ابتدای هفته آینده نمایندگی ادارات بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در شهرستان عسلویه راه اندازی شود.

وی اضافه کرد: تأمین مسکن از برنامه‌های محوری دولت است که باید با جدیت و حساسیت خاصی دنبال شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: در طرح جهش تولید مسکن، ۱۰ هزار واحد مسکونی طی یک سال باید در استان بوشهر ساخته و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی افزود: مدیران کل موظفند از ابتدای هفته آینده با اعزام معاونینِ خود به سطح شهرستان‌ها نسبت به رفع مشکلات موجود در طرح جهش تولید مسکن و تأمین زمین مورد نیاز اقدام کنند.

رستمیان تاکید کرد: صداوسیما و رسانه‌ها تلاش کنند از طریق اطلاع‌رسانی صحیح و بهنگام شرایطی را فراهم آوردند تا افراد فاقد مسکن از این فرصت پیش آمده جهت خانه‌دار شدن استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با تاکید بر اجرای پروژه‌های باکیفیت و سرعت‌بخشی در اجرای پروژه‌ها، تصریح کرد: بوشهر جایی برای کارآموزی پیمانکاران ضعیف نیست.

وی تاکید کرد: شخصاً از پروژه‌ها در سطح استان بازدید می‌کنم و آن دسته از پیمانکارانی که ضعیف هستند را تعیین تکلیف خواهیم کرد و هیچ‌گونه پروژه‌ای در اختیار این افراد قرار نخواهد گرفت.