رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر

نمایش اختصاصی مستند “دیدار طنزپردازان با رهبر معظم انقلاب” در بوشهر

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر از نمایش اختصاصی دیدار طنزپردازان کشور با رهبر معظم انقلاب در بوشهر از سری مستندهای «غیررسمی» خبر داد.

62184326.jpg (452×640)

به گزارش جنوب استان،امید پارسایی‌فردر جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارمین قسمت از سری مستندهای «غیررسمی» که به دیدار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای با شاعران و ادیبان طنزپرداز در سال ۱۳۹۸ اختصاص داشته است به‌همت حوزه هنری استان بوشهر اکران اختصاصی خواهد داشت.

وی ضمن تأکید بر اهمیت اکران این مستند قبل از پخش رسمی آن از رسانه ملی افزود: با توجه به اهمیت طنز اندیشمندانه و دغدغه‌مند در هنر و فرهنگ انقلاب اسلامی، این اکران اختصاصی فرصتی است تا هنرمندان و اندیشمندان استان در فضایی تخصصی، این مستند جذاب را تماشا کرده و درباره ابعاد مختلف آن بحث و گفتگو کنند.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر افزود: در این مستند تصاویر و لحظات جذابی از دیدار هنرمندان با مقام معظم رهبری برای نخستین بار پخش خواهد شد.

پارسایی فر ضمن دعوت از فرهیختگان استان جهت شرکت در این برنامه افزود: از فعالان فرهنگی و هنری و اجتماعی، جبهه فرهنگی، اهالی رسانه و مطبوعات به تماشای این مستند دعوت به عمل می‌آید.

وی در پایان یادآور شد: اکران اختصاصی سری مستندهای «غیررسمی» روز شنبه ساعت ۱۹:۳۰ در سینما بهمن با رعایت محدودیت‌های کرونایی انجام خواهد شد.