سرپرست فجر کنگان در گفتگو

تنها تیم کنگانی لیگ یک کشور به استان فارس واگذار شد

مسولین تیم فوتسال بانوان فجر کنگان در اقدامی که به نظر می رسد ناشی بد مالی است، تیم خود را که در لیگ دسته یک بانوان کشور حضور دارد، به شهرستان قائمیه در استان فارس واگذار کردند.

به گزارش جنوب استان،عقیل اسدی سرپرست فجر کنگان: تیم بانوان فجر کنگان تنها تیم کنگانی حاضر در لیگ دسته یک کشور بود. در واقع در میان تمام رشته های ورزشی، تیم فجر تنها نماینده کنگان در لیگ یک کشوری بود.
وی افزود: متاسفانه باید اعلام کنم که دلیل این کار مشکلات شدید مالی بوده است.
اسدی ادامه داد: در شهرستانی که میزبان ۶۰ درصد از اراضی تحت مالکیت پارس جنوبی است جای تاسف است که ورزش ما باید اینگونه به سختی بخورد و ناچار شود تیم خود را واگذار کند.
وی گفت: انتقاد ما از مسؤلین شهرستان کنگان و منطقه هست .این در حالی است که شهرستان مجاور ما از طریق همین شرکت های منطقه پارس در لیگ یک، تیم خریداری کرده اند و این به معنای توانمندی مسؤلین انها است و جای تحسین دارد.
اسدی عنوان کرد: از بازیکنان و خانواده های این عزیزان، کادر فنی و هوادارانمان که سنگ تمام گذاشتند، قدردانی می نماییم. همچنین از رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان و همه عزیزانی که در این سال ها کنار ما بودند و در حد توان کمک کردند، قدردانی می نمایم .