دیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر

شهدا سرمایه‌های ارزشی کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: شهدا سرمایه‌های ارزشی کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند که با جان­فشانی خود عزت و اقتدار را برای این سرزمین به ارمغان آوردند.

عبدالرحیم افروغ روز شنبه در آیین گرامیداشت شهدای هنرمند دشتی افزود: تک‌تک ما در برابر اهداف و آرمان‌های شهدا مسئول هستیم و شهدای هنرمند بهترین الگو و اسوه برای هنرمندان ما در تمام ابعاد زندگی و فعالیت فرهنگی و هنری هستند.

وی اظهار کرد: شهدا افتخار ما هستند که باید با حرکت در این مسیر و پیروی از خط و راه آنها سرافرازی و سربلندی نظام را به وجود آوریم.

افروغ افزود: سرلوحه قرار دادن راه و منش شهدا در زندگی یکی از الزامات عموم مردم است زیرا سعادت و رستگاری در دنیا و آخرت به همراه دارد.

وی بیان کرد: جوانان ایران‌ زمین با تاسی از مکتب عاشورا پا در عرصه دفاع از خاک و دین خود گذاشتند و با ایثار و فداکاری تا آخرین نفس ایستادگی کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر دراین آیین به همراه رئیس و جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان روحانی شیخ ابوتراب عاشوری و محمدحسین ابراهیمی و شهدای هنرمند علی آزمون، مصطفی انجم‌افروز، حسن توپال، ابراهیم زارعی، محمد علی‌زاده، عباس فقیه، علی فقیهی، علی فاتحی‌مجرد، مهران قائدی و حسین قائدی از شهدای شهرستان دشتی تجلیل کردند.