عضو هیات مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشه

چهارمین مزایده تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر برگزار می‌‎شود

عضو هیات مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: این تیم برای چهارمین بار متوالی به مزایده گذاشته می‏‌‎شود تا زمینه تقویت آن هرچه زودتر فراهم شود.

اکبر شاکر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در باره آخرین وضعیت شاهین شهرداری بوشهر افزود: در فرایند مزایده با اعتبار سنجی لازم از داوطلبان سعی بر این است تا با توجه به پیگیرهای مستمر شهردار، شاهین بوشهر هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی بیان کرد: برای حضور در مزایده تاکنون چند مجموعه از داخل و خارج از استان بوشهر برای تحویل گرفتن تیم شاهین اعلام کردند که با برگزاری مزایده این مهم تا هشتم اسفندماه محقق خواهد شد.

شاکر ادامه داد: با توجه به موقعیت نامطلوب شاهین در جدول و اهمیت زمان برای این تیم، تلاش می‌شود فرایند مزایده از امروز تا هشتم اسفندماه برگزار تا روند واگذاری تیم هر چه سریع‌تر محقق شود.

وی در ارتباط با عملکرد حامی مالی اخیر تیم فوتبال شاهین نیز عنوان کرد: این مجموعه با وجود همکاری‌هایی که با آنها انجام شد قول‌های‌شان خالی از آب درآمد و نتوانستند به تقویت تیم شاهین کمک کنند.

شاکر اظهار کرد: پنجره نقل و انتقالاتی تیم شاهین همچنان بسته است و با این وضعیت اقدام مدیرعامل سابق برای عقد قرارداد با وینگو بگوویچ بی نتیجه مانده است.

عضو هیات مدیره تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با تدابیر صورت گرفته هواداران می‌توانند تا دو سه روز آینده خبرهای خوبی از تیم محبوب خود بشنوند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به همت بازیکنان و بویژه بازیکنان بومی اظهار کرد: شاهین برابر قشقایی بدون تمرین شرکت کرد که با رسیدن بازیکنان مصدوم و تقویت کادر فنی انتظار می‌رود شاهین روند صعود خود در ۲ بازی گذشته را ادامه دهند.

تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر اکنون با ۹ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد.

این تیم در هفته نوزدهم رقابت‌ها در خانه به مصاف آرمان گهر سیرجان می‌رود.