رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

اختصاص بودجه ۲۸۸ میلیارد تومانی پتروشیمی‌های ماهشهر برای مسئولیت اجتماعی

رئیس شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از اختصاص ۲۸۸ میلیارد تومان بودجه برای پروژه‌های مسئولیت اجتماعی از سوی پتروشیمی‌های ماهشهر در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سیدامید شهیدی‌نیا امروز (یکشنبه، هشتم اسفندماه) در ارتباط زنده با سومین نشست شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی اظهار کرد: پتروشیمی‌های ماهشهر ۲۸۸ میلیارد تومان بودجه برای عمل به مسئولیت اجتماعی در سال ۱۴۰۰ اختصاص داده‌اند.

وی ادامه داد: از ۲۸۸ میلیارد تومان، ۱۳۰ میلیارد تومان جذب و هزینه شده است و بقیه پروژه‌ها تا پایان امسال و بخشی نیز در سال آینده تکمیل می‌شوند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا در بخش‌های مختلف کشور هزینه کرده است.

شهیدی‌نیا با تأکید بر اجرای طرح‌های برنامه‌ریزی‌شده در حوزه مسئولیت اجتماعی گفت: در این حوزه باید اولویت‌ها ثابت باشد و با تغییر مدیریت‌ها، تغییری در برنامه‌ها انجام نشود.

سومین نشست شورای عالی مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با حضور مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران عامل هلدینگ‌های پتروشیمی و رؤسای شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس و ماهشهر برگزار شد.

در این نشست بودجه مسئولیت اجتماعی صنعت پتروشیمی برای سال ۱۴۰۱ به مقدار یک هزار میلیارد تومان تصویب شد که در صورت نیاز قابلیت افزایش دارد. افزون‌ بر این، از کتاب «استراتژی‌های مسئولیت‌های اجتماعی صنعت پتروشیمی» نیز در این نشست رونمایی شد.