معاون استاندار بوشهر

معاون استاندار بوشهر: قرآن باعث اتحاد مسلمانان شده است

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: نور و برکت قرآن باعث شده همه مسلمانان به امتی واحد و متحد تبدیل شوند.

محمد تقی ایرانی روز دوشنبه در جمع فعالان قرآنی استان بوشهر افزود: در شرایطی که دنیا را جهل، خرافه و خودخواهی فرا گرفته بود، دستورات قرآن عامل نجات‌بخش بود.
وی خاطرنشان کرد: در سرزمینی که دختران خود را زنده به گور می‌کردند، پیامبر(ص) باعث تکریم زن شد و اکنون زنان در جامعه اسلامی بسیار مورد تکریم هستند.
معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه پیامبر متعلق به کل تاریخ بشر است، اضافه کرد: اولین پیام پیامبر(ص)، اخلاق مداری و سیره و روش پیامبر اسلام بر اخلاق نیکو استوار است.
وی با یادآوری اینکه پیامبر اسلام(ص)، انسان را از تاریکی و جهل و ظلمت با اعتبار به کلام قرآن نجات داد، تاکید کرد: همه پیامبران یک معجزه داشتند و معجزه پیامبر خاتم(ص) که سبب روشنی دل‌ها شد، کلام خدا بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه این کلام نزد پروردگار عزیز است، خاطر نشان کرد: خداوند به کلام و به قلم سوگند یاد کرده است.
ایرانی خطاب به فعالان قرآنی تصریح کرد: شما حامل کلام خداوند هستید و اولین اثر کلام خدا، آرامشی است که به انسان دست می‌دهد.
وی بیان کرد: قرائت قاریان برجسته قرآن، روح‌نواز است و آرامشی عجیب بر دلها حاکم می‌کند.
ایرانی گفت: عزت مندی و توجه به همنوع از دیگر پیام‌های رسول اکرم (ص) است و امت اسلام باید با تمسک به قرآن در مسیر موفقیت حرکت کند.
در این نشست، فعالان قرآنی نیز نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.