شورای بخش سیراف

مشکل آنتن دهی شبکه موبایل دو روستای لاور گل و لاور ده – مشترک مورد نظر در دسترس نیست

عدم آنتن‌دهی موبایل و فراهم نبودن پوشش اینترنت در روستاهای لاور ده و گل در ارتفاعات شهرستان کنگان در دل کوه باعث شده که دانش آموزان این مناطق عملاً از آموزش مجازی بی بهره باشند.

به گزارش جنوب استان، به نقل از شورای بخش سیراف ابراهیم بهمنی در این خصوص گفت: امروزه قرن جدید که قرن تکنولوژی و ارتباطات است مشکل آنتن دهی موبایل و عدم دسترسی به اینترنت یک مشکل اساسی خواهد بود که متاسفانه در روستا لاور ده و گل مشکلات زیادی در این زمینه دارند.

چندین و چند بار از مسئولین مربوط پیگیری شده و درخواست کردیم که این مشکل را مرتفع کنند.

در حال حاضر که ما درگیر این پاندمی کرونا هستیم که اکثر کلاس ها به صورت غیر حضوریست و دانش آموزان باید در برنامه شاد حضور داشته باشند، از این رو مشکل آنتن‌دهی باعث شده دانش آموزان از تحصیل عقب بمانند.

اخیرا طی بازدیدهایی که از روستاهای بخش سیراف صورت گرفت متأسفانه شاهد آن بودیم در روستای لاور ده دانش‌آموزی لب پرتگاه کوه به دنبال آنتن موبایل بود که این صحنه تداعی‌گر سقوط دلخراش دانش‌آموز قاینی از کوه به خاطر مشکل آنتن‌دهی موبایل، بود.

آیا باید همچین حادثه ای رخ دهد تا مشکل آنتن دهی این دو روستا حل شود؟ پیگیری های از سمت بخشداری ، فرمانداری، استانداری ، مخابرات کنگان و استان داشته ایم و درپایان مردم محروم این دو روستا چشم انتظار تدبیر عاجل مسئولین دلسوزو علاقه مند خدمتگزاری به محرومین هستند. امیدواریم هرچه زودتر مشکل آنتن دهی این روستا ها حل شود.