نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

یادواره های شهدا جامعه را از خواب غفلت بیدار می کند

نماینده مردم استان بوشهر درمجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری یادواره شهدا به این علت است تا ما از خواب غفلت بیدار شویم و اتحاد و همدلی که رمز پیروزی انقلاب بود را سرلوحه امور قرار دهیم.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پنجشنبه در سومین یادواره ۴۳ شهید دهستان کنگان افزود: دیروز در مقابل جوان ما دشمنی مسلح قرار داشت که مورد حمایت همه کشورهای غرب و شرق بود، ولی امروز دشمن در خانه با جوان ما می‌جنگد و اگر جوان امروز در مقابل دسیسه‌های دشمن و فضای مجازی خود را نگه دارد همان اجر را می‌توان داشته باشد که شهید دارد.

وی یادآورشد: جوان باید بداند کشور در معرض خطر است و باید در مقابل دشمنی که می‌گوید همه گزینه‌ها روی میز است همیشه آماده باش باشد.

حسینی بوشهری اظهارداشت:جامعه ما به تقویت روحیه نیاز دارد؛ دیروز هواپیمای دشمن، ما را بمباران می‌کرد و امروز دشمن جنگ رسانه‌ای به راه انداخته است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: گاهی دشمن با این ادبیات سخن می‌گوید که بعد از ۴۳ سال، انقلاب برای شما چه‌ کار کرده است؛ ما بازنده نبودیم و پیام انقلاب را به دنیا صادر کردیم.

وی افزود: علت اقتدار و پیشرفت ما این است کلاهی که سر دیگران رفت سر ایران نخواهد رفت.

حسینی بوشهری عنوان کرد: در مذاکرات وین به ایران فشار می‌آوردند تا به اهدافشان برسند، ولی ما رضایت نمی‌دهیم که تمام هستی‌مان در اختیار دشمن قرار گیرد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن سختی ایجاد می‌کند و بعد با تبلیغ همین مشکلات که خود ایجاد کرده است، به پای انقلاب می‌زند.

حسینی بوشهری افزود: باید کسانی که پشت میز خدمت هستند و مردم را ناراضی می‌کنند تا به نظام و انقلاب بدبین شوند، شناسایی شوند.