مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

سمن‌های استان بوشهر توانمندسازی می‌شوند

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر توانمندسازی می‌شوند.

به گزارش جنوب استان،سید عباس موسوی‌نژاد صبح دوشنبه در نشست با مدیر بنیاد نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: سازمان‌های مردم‌نهاد دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف هستند که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور کیفی‌سازی فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در استان بوشهر دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با همکاری بنیاد نخبگان استان بوشهر برنامه‌هایم تنوعی را در دستور کار خواهند داشت.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: از برنامه‌های مهم این دفتر می‌توان به بررسی و شناسایی خصوصیات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی استان و تحقیق پیرامون مسائل و مشکلات و آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در این راستا می‌توان از ظرفیت بنیاد نخبگان در همفکری و ارائه پیشنهادات و راهکارهای لازم در راستای ارتقا سطح فرهنگ در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استان بهره برد.

موسوی‌نژاد با تاکید بر تعامل بیشتر بین دفتر امور اجتماعی و بنیاد نخبگان استان در زمینه تشویق و ارتقا کیفی سازمان‌های مردم نهاد افزود: این دفتر در نظر دارد با همکاری بنیاد نخبگان از طریق برگزاری استارتاپ‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی، نسبت به توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد اقدام کند.

وی یادآور شد: توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد سبب می‌شود تا حس مشارکت مردم در مسائل گوناگون جامعه، افزایش پیدا کند.