بودجه طرح‌های گردشگری بوشهر سقفی ندارد

معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در پرداخت منابع اعتباری از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه برای طرح‌های گردشگری استان بوشهر سقفی نداریم.

به گزارش جنوب استان، سعید اوحدی معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از طرح‌های گردشگری در نقاط مختلف کشور برنامه‌های ویژه‌ای داریم و در این راستا از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: طی سال آینده با تلاش مجلس و دولت تسهیلات قابل توجهی در حوزه صنایع دستی, میراث فرهنگی و گردشگری در سطح کشور ارائه می‌شود و ظرفیت مناسبی برای توسعه این صنعت تأمین می‌شود.

وی بیان کرد: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه سه هزار میلیارد تومان برای صنعت گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی تخصیص می‌یابد که باعث تحول در این صنعت می‌شود.

اوحدی از آمادگی حمایت از توسعه زیرساخت‌های گردشگری در زمینه ساخت هتل و تأسیسات اقامتی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه از سرمایه‌گذاران حمایت و زمینه پرداخت تسهیلات فراهم می‌شود.

این مقام مسؤول از سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: آمادگی سرمایه‌گذاری و پرداخت تسهیلات در حوزه گردشگری بوشهر فراهم است و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای برای دریافت تسهیلات با صندوق توسعه ملی منعقد شده است.

معاون وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: در پرداخت منابع اعتباری از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه برای طرح‌های گردشگری استان بوشهر سقفی نداریم و در همین این راستا تمام نیازمندی در اجرا طرح‌های گردشگری استان بوشهر تأمین می‌شود.