فرماندار دیر:

ظرفیت‌های شهرستان دیر استفاده شود/ لزوم اصلاح الگوی کشت

فرماندار شهرستان دیر با تاکید بر لزوم اصلاح الگوی کشت گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه شهرستان دیر دارند.

به گزارش جنوب استان، یونس باربرز عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری بخش آبدان اظهار داشت: انسجام، وحدت و یکی کردن دل‌های مردم، بخشی از ظرفیت کمک به توسعه آبدان است.

وی ادامه داد: ما باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم و رسانه‌ها باید واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند و این به توسعه شهرستان کمک می‌کند.

باربرز افزود: حوزه گردشگری در آبدان بی نظیر است و ما باید از کوه نمک جاشک، چشمه آب‌گرم روستای گنوی، محصولات گوجه فرنگی، صنایع تبدیلی استفاده کنیم و اصلاح الگوی کشت را در دستور کار خود قرار دهیم و دنبال کنیم.

فرماندار شهرستان دیر ادامه داد: کار سیاسی در حوزه کاری ما نیست و خط قرمز ما مقام معظم رهبری و مردم هستند.

رفتار مسئولان با مردم اسلامی باشد

امام جمعه آبدان نیز در این نشست افزود: دشمنان در جنگ ترکیبی که بر علیه مردم ما و تفکر حقیقی شیعه و مسلمانان راه انداخته‌اند دنبال این هستند که ادراک‌ها و فهم مردم را از انقلاب اسلامی تغییر دهند.

حجت الاسلام محمود کارگر با اشاره به اینکه تک تک ما توجه ویژه‌ای داشته باشیم افزود: نحوه برخورد و تعامل مسئولان با همدیگر و تعامل با مردم باید به گونه‌ای باشد که رنگ و بوی دولت اسلامی داشته باشد.

امام جمعه آبدان گفت: مردم در این ۴۳ سال از انقلاب به واسطه ارتباط با این انقلاب و نظام و مبانی ارزشمند فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: خانواده‌هایی که شهیدانی را در روستاها دور افتاده داده‌اند نسبت به انقلاب امید دارند.

کارگر یادآور شد: آبدان ورودی شهرستان دیر و چشم شهرستان دیر محسوب می‌شود و باید توجه ویژه ای به بخش آبدان شود.

کشاورزان نیازمند حمایت هستند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیر گفت: منصب خدمت یک فرصت خوب در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مصطفی فخرایی با اشاره به جایگاه آبدان و با توجه به قطب کشاورزی گوجه خارج از فصل در این منطقه کشاورزان نیازمند حمایت هستند.

تقویت زیرساخت‌ها

بخشدار آبدان تصریح کرد: مردم در عرصه‌های گوناگون دین خود را به نظام ادا کردند و اکنون نوبت ما هست که با عزمی راسخ و با همتی مضاعف با تلاش و همت بتوانیم باری از دوش مردم برداریم.

ابراهیم درویشی ادامه داد: بخش آبدان یکی از مهمترین بخش‌های استان بوشهر به شمار می‌رود و در هشت سال دفاع مقدس ۲۲ شهید تقدیم انقلاب کردند.

وی افزود: کارهایی در بخش آبدان صورت گرفته اما این کارها کافی نیست و آبدان دارای پتانسیل‌های خوبی هست و زیر ساخت‌های آب، راه آموزش و پرورش و..، مورد توجه قرار گیرد.

تقویت خدمات‌دهی به مردم

معاون امور عمرانی فرماندار شهرستان دیر گفت: منصب خدمت یک فرصت است به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

علی اخلاقی افزود: تمام توان خود را در راستای خدمت به مردم به کار خواهیم گرفت و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم