فرماندار بوشهر:

بوشهر برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی آماده می‌شود

فرماندار بوشهر با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در بوشهر، گفت: بوشهر برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی آماده می‌شود.

به گزارش جنوب استان، صالح رحیمی عصر شنبه در نشست ستاد خدمات سفر اظهار داشت: طی دو سال گذشته تمامی حوزه‌ها از شیوع این بیماری آسیب دیده‌اند و به بخش‌های مختلف آسیب‌هایی وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نوروز امسال، با حضور گسترده گردشگران در شهرستان بوشهر مواجه شویم.

فرماندار بوشهر با تاکید بر لزوم هماهنگی میان دستگاه‌های عضو ستاد برای اجرایی شدن برنامه‌ها افزود: کمیته‌های ستاد شهرستان باید برای شرایط حداکثری حضور گردشگران آمادگی لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه کمیته‌ها باید تلاش کنند که با برنامه‌ریزی مناسب تمهیدات لازم را در دستور کار قرار دهند و وظایف خود را برای ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.

رحیمی افزود: اعضای کمیته‌های ستاد خدمات سفر برای هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط جلسات خود را تشکیل دهند و تصمیمات لازم در خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مسافران ورودی شهرستان در این ایام اتخاذ کنند و لیست کشیک ادارات در ایام برگزاری طرح به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

وی بیان کرد: آراسته‌سازی و زیبا سازی فضای شهری و همچنین سامان‌دهی مبادی ورودی و خروجی با همکاری شهرداری بوشهر را از جمله اقداماتی خواند که در دستور کار ستاد خدمات سفر شهرستان بوشهر قرار دارد.

در ادامه هر یک از دستگاه‌ها آخرین اقدامات، فعالیت‌ها و هماهنگی‌های به عمل آمده در خصوص ارائه خدمات در ایام نوروز به شهروندان بوشهر و مسافران را ارائه کردند.