مدیرعامل پارس جنوبی:

طرح آبرسانی سیراف – جم تا تابستان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: تسریع در اجرا طرح‌های زیرساختی یکی از اولویت‌ها صنایع پارس جنوبی به‌عنوان مسئولیت‌های اجتماعی است که در این راستا طرح آبرسانی سیراف - جم تا تابستان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش جنوب استان، سخاوت اسدی ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر با اشاره به نقش مهم منطقه پارس جنوبی در اقتصاد کشور اظهار داشت: اکنون روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از پارس جنوبی تولید و به شبکه سراسری منتقل می‌شود و این منطقه مهم صنعتی تولیدی بیش از ۷۰ درصد گاز کشور را تأمین می‌کند.

وی توجه به مسئولیت‌های اجتماعی صنایع پارس جنوبی و تأسیسات پتروشیمی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا توجه به زیرساخت‌ها بر اساس مطالبات مردم مورد توجه ویژه قرار دارد و سالانه اعتباراتی در این عرصه تصویب و پرداخت می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی تسریع در اجرا طرح‌های زیرساختی را یکی از اولویت‌ها صنایع پارس جنوبی به‌عنوان مسئولیت‌های اجتماعی دانست و افزود: در این راستا طرح آبرسانی سیراف – جم تا تابستان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

اسدی توسعه صنایع پایین دستی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: همه امکانات زیرساختی برای صنایع پایین دستی در منطقه پارس جنوبی از جمله آب، برق، گاز، زمین فراهم است که از سرمایه‌گذاران حمایت می‌شود.

وی توجه به اشتغال نیروهای بومی را مورد اشاره قرار داد و افزود: امسال ۲۵۰ نیروی بومی در صنایع پارس جنوبی جذب شده است و این مهم امسال ادامه دارد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی عملیاتی شدن شعار تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین را یکی از اولویت‌ها دانست و تصریح کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید محصولات مورد نیاز در عرصه‌های مختلف مورد توجه ویژه است.