دکتر موسی احمدی:

تولید دانش‌بنیان مشکلات طرح‌های صنعتی، اقتصادی و اشتغال‌زایی را برطرف می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه شعار امسال نقش مهمی در خودکفایی کشور در عرصه اقتصاد، تولید و اشتغال دارد گفت: با عملیاتی شدن شعار امسال، کشور از وابستگی اقتصادی کامل کشورها نجات پیدا می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اینکه شعار امسال نقش مهمی در خودکفایی کشور در عرصه اقتصاد، تولید و اشتغال دارد گفت: با عملیاتی شدن شعار امسال، کشور از وابستگی اقتصادی کامل کشورها نجات پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام موسی احمدی: با تبریک سال جدید به شعار امسال « تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» پرداخت و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال ۳ موضوع مهم برای حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال‌زایی تبیین و هدف‌گذاری کردند اظهار داشت: تولید، طرح‌های دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی ۳ موضوع بسیار مهم است که مکمل شعار سال‌های قبل است.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با بیان اینکه مقام معظم رهبری سال‌ها است که بر روی برنامه‌های اقتصادی تأکید دارد خاطر نشان کرد: شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نقش مهمی در  حمایت و رفع موانع تولید داشت و برای جهش تولید فضای مساعدی فراهم شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، شعار امسال را زمینه برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در رفع نیازمندی‌های جامعه فراهم کرده است تصریح کرد: شعار امسال ضمن ایجاد جهش تولید و ایجاد فضا برای شرکت‌های دانش‌بنیان، زمینه تسریع در اجرا طرح‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی فراهم کرده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، توجه به اجرا طرح‌ها بر اساس سیاست اقتصاد مقاومتی را راهکار مهمی در خنثی کردن تحریم‌ها و رونق جامعه دانست و تصریح کرد: درون‌زا و برون‌گرا اقتصاد ۲ رکن مهم سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود که قوای سه گانه عزم خود را برای تحقق آن جزم کرده‌اند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مشکلات تولید را زمین‌گیر کرده بود تصریح کرد: قوه مجریه، قضاییه و مقننه برای نجات تولید از مشکلات دست به دست هم داده‌اند تا سرمایه‌گذاران در حوزه اقتصاد و تولید را حمایت کنند.

احمدی حل مشکلات تورم در جامعه و جهش تولید را از اولویت مهم سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه دانست و بیان کرد: با عملیاتی شدن شعار امسال کشور از وابستگی اقتصادی کامل کشورها نجات پیدا می‌کند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی در اقتدار قرار دارد خاطر نشان کرد: اینکه اکنون آمریکایی‌ها به دست و پای ایران اسلامی افتاده‌اند تا برجام را به نتیجه برسانند و کشورهای همسایه خلیج‌فارس با رویکرد مثبت به سمت ایران سوق یافته‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که ایران به سمت و سویی حرکت می‌کند که دیگر وابستگی به کشورهای بیگانه ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۳۸۶ آغاز شد خاطر نشان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان در صنعت، فرهنگ، حوزه رفاهی و اقتصاد، تولید صنعت نقش مهم و تاثیرگذاری دارند چراکه نخبگان در این عرصه، صاحب‌نظران، صاحبان طرح، نشان، ایده و علائم جایگاه خود را در عرصه‌های گوناگون نشان داده‌اند و امسال فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در تأمین نیازهای طرح‌های صنعتی، اقتصادی و اشتغال‌زایی به اوج خود می‌رسانند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس، عسلویه را قطب اقتصادی و انرژی ایران دانست و خاطر نشان کرد: شعار امسال با توجه به ظرفیت‌های مهم در منطقه عسلویه و پارس جنوبی باید با مشارکت جوانان نخبگان، شرکت‌های دانش‌بنیان و جامعه دانشگاهی محقق شود