استاندار بوشهر

رفع مشکلات مددجویان بهزیستی استان بوشهر در دستور کار مسئولان باشد

استاندار بوشهر گفت: انتظار می رود با همراهی و همکاری همه مسئولان، رفع مشکلات مددجویان بهزیستی استان بوشهر با جدیت در دستور کار باشد.

به گزارش جنوب استان،احمد محمدی‌زاده صبح دوشنبه در جمع مددجویان بهزیستی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که تا با توجه به سیره امام علی (علیه السلام) از ایتام هم حمایت شود.

وی اضافه کرد: رفع مشکل مسکن فرزندانی که از مراکز بهزیستی ترخیص می‌شوند باید در اولویت برنامه‌های تعیین شده برای این افراد باشد.

استاندار بوشهر خطاب به کودکان مددجوی بهزیستی بوشهر اظهار داشت: خدمت به شما یک کار ارزشمند است و کسانی که سعادت خدمت در این مجموعه را پیدا کرده‌اند بدون تردید مورد لطف الهی واقع خواهند شد.

 

محمدی زاده با تقدیر از خدمات خالصانه و مهربانانه مربیان مراکز بهزیستی بوشهر تصریح کرد: با وجود مربیان و خیرانی که زندگی خود را وقف شما کرده‌اند هرگز نباید احساس کنید بدون سرپرست هستید و این بزرگواران با محبت خالصانه این خلأ را جبران کرده‌اند و شما هم به آینده امیدوار باشید.

اسدی راد مدیرکل بهزیستی استان بوشهر نیز گفت: تهیه سبد غذایی، برگزاری مراسم افطاری خاص افراد توسط خیرین، معرفی رایگان مددجویان به پزشکان داوطلب، برگزاری نشست شورای مشارکت‌های مردمی، هماهنگی با شرکت‌ها جهت حمایت بیشتر از افراد نیازمند و برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط برای جمع آوری زکات فطره از دیگر بخش‌های طرح ضیافت مهربانی است.