رئیس اتاق تعاون استان بوشهر

ورود قوه قضاییه به ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی اقدام جهادی بود

رئیس اتاق تعاون استان بوشهر، گفت: ورود قوه قضاییه به مسئله گمرک و ساماندهی وضعیت انبار‌های سازمان اموال تملیکی اقدام جهادی بسیار خوبی بود که اثرات مثبت آن در حال حاضر نیز قابل‌مشاهده است.

به گزارش جنوب استان، غلامحسین درایی : در خصوص اقدامات قوه قضاییه در بحث مشکل گمرک و دپوی کالا در انبارهای سازمان تملیکی و تسریع در تعیین تکلیف کالا‌های موجود گفت: آنچه که مسلم و مشخص است این است که با ورود قوه قضاییه و رئیس دستگاه قضا به مشکلات گمرکی و دپوی کالا در انبارهای سازمان اموال تملیکی، گمرک برای بهبود اوضاع به جنب‌وجوش افتاده است.

رئیس اتاق تعاون استان بوشهر، اظهار کرد: با ورود قوه قضاییه در شرایط حساسی که آن زمان وجود داشت و لایی روبی که انجام شد خوشبختانه ورود کالاهای اساسی به بندر بوشهر تسریع شد در حالی‌ که پیش‌ از این و طی چندین سال کالاهای اساسی وارد بندر بوشهر نمی‌شد.

وی افزود: اخیراّ و در دو نوبت کشتی بزرگ وارد بندر بوشهر شده است و برنج با حجم بالا در این بندر تخلیه کرده است علاوه بر این‌ یک کشتی ۳۵ تنی نیز برای تخلیه بار در بندر بوشهر در راه است.

درایی در پایان خاطرنشان کرد: ورود قوه قضاییه به مسئله گمرک و دپوی کالا در انبارهای سازمان اموال تملیکی کار جهادی بسیار خوبی بود که اثرات مثبت آن در حال حاضر نیز قابل‌مشاهده است.