امام جمعه موقت بوشهر:

مدیریت میدانی و مشارکت جوانان گره‌گشا مشکلات مردم است

امام جمعه موقت بوشهر با بیان اینکه رضایت مردم باید در سرلوحه اهداف دستگاه‌های اجرایی استان قرار داشته باشد گفت: تلاش جهادی، مدیریت میدانی و میدان دادن به جوانان گره‌گشایی مشکلات مردم است.

به گزارش جنوب استان، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در نشست با سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بررسی مشکلات حوزه اطلاع‌رسانی مدیریت مصرف و صرفه‌جویی آب با بیان اینکه رضایت‌مندی مردم باید اهداف تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی باشد اظهار داشت: مردم از این دولت و کارگزاران آن انتظار رو به امید دارند، رضایت مردم باید در سرلوحه اهداف دستگاه‌های اجرایی استان قرار داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، کادر سازی برای آینده نظام و انقلاب اسلامی را یک کار اساسی و مبنایی دانست و بیان کرد: بها دادن به نیروهای جوان انقلابی و متخصص یک ضرورت است.

امام جمعه موقت بوشهر تلاش جهادی در رفع مشکلات مردم را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: انجام مدیریت میدانی و میدان دادن به جوانان گره‌گشایی مشکلات مردم محسوب می‌شود که این مهم باید موردتوجه ویژه قرار بگیرد.

وی با اشاره به وضعیت آبرسانی شهرها و روستاها به نقش مهم مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در جلوگیری از بحران پرداخت و تأکید کرد: مدیریت مصرف آب و آگاهی‌بخشی به مردم و مصرف‌کنندگان نقش به‌سزایی در کنترل و کاهش تنش و بحران آب دارد.

جمالی با بیان اینکه بوشهر استانی کم آب و مواجه با تنش کم آبی است خاطر نشان کرد: ائمه جمعه، روحانیون، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای تبلیغات اسلامی عزم جدی برای  آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در این حوزه دارند.

روحیه جهادی با هدف کاهش مشکلات مردم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ درصد آب مصرفی مردم در شهرها و روستاها از دیگر استان‌ها با خطوط طولانی انتقال وارد شبکه آبرسانی این استان می‌شود گفت: آب آشامیدنی استان بوشهر با سختی‌های فراوان تهیه و توزیع می‌شود که باید در مصرف آن صرفه‌جویی مورد توجه قرار داشته باشد.

ابوالحسن عالی باتأکید بر توجه به آگاهی بخشی در ارزش آب آشامیدنی خاطر نشان کرد: در خصوص ارزش ذاتی و اقتصادی آب باید آگاهی‌بخشی عمومی صورت گیرد.

وی صرفه‌جویی در مصرف آب و رعایت الگوی مصرف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این مهم یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تلاش شبانه‌روزی در تهیه و توزیع آب در استان خاطر نشان کرد: کار تخصصی و هدفمند با روحیه جهادی و شبانه‌روزی با هدف کاهش مشکلات مردم در حوزه آب در دستور کار شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

عالی حل مشکلات آبرسانی را یکی از اولویت‌ها دانست و بیان کرد: مردم ما شایستگی برخورداری و بهره‌مندی برای دریافت آب به‌صورت دائم و بدون دغدغه دارند.

وی با قدردانی از مشارکت مردم در مدیریت مصرف آب برای جلوگیری از بحران کم آبی تأکید کرد: برای افزایش آگاهی عموم از فعالیت‌ها و مشقت‌های شرکت آب و فاضلاب در تأمین آب استان دست نیاز به‌سوی نهادها و دستگاه‌های اطلاع‌رسان دراز می‌کنیم و از هرگونه فعالیت در این راستا استقبال می‌شود.