فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر

سپاه ۱۸ میلیارد تومان کمک مؤمنانه در استان بوشهر توزیع می‌کند

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر با اشاره به تهیه ۱۸.۳ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار در قالب کمک‌های مؤمنانه گفت: بخشی از آنها توزیع شده و بخشی دیگر تا نیمه اول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

به گزارش جنوب استان، – فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر با اشاره به تهیه ۱۸.۳ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار در قالب کمک‌های مؤمنانه گفت: بخشی از آنها توزیع شده و بخشی دیگر تا نیمه اول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

سردار علی رزمجو شامگاه دوشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به اجرا طرح راهیان نور دریایی خارگ اظهار داشت: در ایام نوروز ۵ هزار و ۴۸۷ زائر از ۱۱ استان در راهیان نور دریایی خارگ و ۹ هزار نفر از بوشهری‌ها هم به منطقه جنوب، خوزستان برای شرکت در راهیان نور زمینی شرکت کردند که در اردوگاه فاطمه زهرا (س) بوشهر در خوزستان به آنان خدمات‌رسانی شد.

وی از توزیع بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک مؤمنانه توسط بسیجیان خبر داد و تصریح کرد: ۱۸ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بسته‌های معیشتی و نوشت افزار ویژه نیازمندان و افراد بی‌بضاعت تهیه و بخشی توزیع شده و بخش‌های دیگری در حال توزیع و یا انتقال به استان است که ان‌شاءالله تا نیمه اول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه استان بوشهر از اجرا بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی در نوروز خبر داد و بیان کرد: در راستای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بیش از ۲ هزار برنامه مختلف و متنوع فرهنگی در سراسر استان مانند برپایی نماز جماعت، توزیع تراکت فرهنگی، پاسخگویی به سوال شرعی و برنامه هنری ارائه شد.

رزمجو از برقراری امنیت پایدار در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: سپاه استان بوشهر با تقویت گشت رضویون بسیج و همکاری با نیروی انتظامی توانست امنیت قابل قبولی را در سطح استان برقرار کند به‌طور که هیچ گزارش ناامنی برای مسافرین و محل استراحت آن‌ها گزارش نشده است.

بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی برای اجرا به سپاه واگذار می‌شود

امام جمعه بوشهر نیز با قدردانی از خدمات سپاه در ابعاد گوناگون جایگاه این نهاد انقلابی را بین مردم ممتاز دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران در مأموریت‌های مختلف خدمات لازم به جامعه اسلامی ارائه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یکی از مأموریت‌های سپاه را محرومیت‌زدایی دانست و افزود: امروز بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور و کارهای بزرگ فرهنگی، اقتصادی و معیشتی برای اجرا به سپاه واگذار می‌شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان بوشهر در عرصه‌های تعلیم و تربیت و طرح صالحین جزء استان‌های برتر کشور است خاطر نشان کرد: استان بوشهر در مواردی جزء استان‌های ممتاز کشور به حساب می‌آید که بخش بزرگی از این ممتاز بودن، مدیون سپاه پاسداری انقلاب اسلامی است.

وی خدمات سپاه استان بوشهر در ایام نوروز درخور تحسین دانست و بیان کرد: همه نهادهای استان بوشهر به ویژه سپاه امام صادق علیه‌السلام در مدیریت بهداشتی، فرهنگی، امنیتی و اجتماعی ۷ میلیون مسافری که در نوروز امسال به استان بوشهر مسافرت کردند اقدامات فراوانی انجام دادند و حماسه آفریدند.