سرپرست آبفا بوشهر:

مشکل آب شهرستان دیر برطرف می‌شود

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مشکل آب شهرستان‌ دیر با اجرای طرح‌های آبرسانی برطرف خواهد شد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از ابوالحسن عالی افزود: حل مشکل آب آشامیدنی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از جمله دیر در اولویت برنامه‌های مسئولان قرار دارد.

وی گفت: در این راستا طرح‌های نوسازی و اصلاح خطوط انتقال و شبکه توزیع فرسوده، ساخت مخازن تعادلی و ذخیره آب در بخش ساحلی مجتمع آبرسانی دمیگز و روستاهای بخش آبدان، ساخت آب‌شیرین‌کن سه هزار متر مکعبی شهر دیر، اجرای خطوط شبکه توزیع آب این شهر و حفر، تجهیز وکف شکنی چاه‌های آب آشامیدنی در دست اجراست.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اینکه با تکمیل این طرح ها، پایداری در تامین و توزیع آب در شهرستان دیر ارتقا می‌یابد اظهار داشت: علاوه براین حل مشکلات آب آشامیدنی مردم در دیگر شهرستان‌های حوزه جنوبی این استان در اولویت برنامه‌های شرکت آبفا قرار دارد و در این راستا طرح‌های مهم در دست اجرا است که با تکمیل آنها وضعیت آبرسانی این مناطق بهبود می‌یابد.

عالی، بهبود مدیریت توزیع، کاهش هدررفت آب، برخورد با انشعابات غیر مجاز و اجرای طرح‌هایی در راستای ارتقا و پایداری در تامین آب شهرستان دیر را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مدیریت مصرف، صرفه‌جویی و رعایت الگوی مصرف آب در جلوگیری بحران و تنش آبی باید در دستور کار همه مشترکان آب قرار گیرد.

وی اضافه کرد: پرداخت به موقع قبض‌های آب بها می‌تواند یاری‌رسان شرکت آبفا در حل مشکلات آبی و افزایش رضایت عمومی از خدمات این شرکت در این شهرستان باشد.