معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری

کارگران باید امنیت شغلی داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: کارگران مولد و محور تولید و توسعه هستند و باید امنیت شغلی و شرایط معیشتی پایداری داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفتنی نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

محمد تقی ایرانی در اولین کمیسیون کارگری استان در سال ۱۴۰۱، ضمن تشکر از مساعی اعضای کمیسیون در سال گذشته و اظهار امیدواری به فراهم کردن آرامش روانی و ایجاد امنیت شغلی در محیط‌های کارگری در سال جدید، اظهار داشت: در دینی که پیامبر آن دست کارگر را می بوسد و کار و کارگر ارزشمند دانسته می‌شود، و سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گرفته و توجه به تولید ملی زمینه رشد کشور را فراهم می‌کند کارگر و مطالبات این قشر زحمتکش باید به موقع پاسخ داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه کارگران و خانواده‌های آنها نباید نگران معیشت و آینده شغلی خود باشند، گفت: هیچ‌گونه تعدیل نیرویی در استان بوشهر پذیرفته نیست و ضمن تثبیت معیشت کارگران، باید تلاش شود فضای اشتغال در استان پایدار و امید آفرین باشد.

وی گفت: کارگری که مولد و محور تولید و توسعه است باید امنیت روانی و شرایط معیشتی پایداری داشته باشد.

وی تاکید کرد: همه اعضای کمیسیون کارگری تلاش کنند تا وضعیت شرکت‌های استان و پرداخت‌های آنها در حوزه کارگری همواره مطلوب بوده و به بحران تبدیل نشود.

وی یادآور شد: کارفرما و پیمانکار متعهد در حمایت از کارگر است و در صورت کوتاهی پیمانکاران متخلف قطعاً از ابزار قانونی به موقع استفاده خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: انشاالله هفته کار و کارگر امسال کارگر و کارفرما در کنار هم با وحدت و همدلی و به شایستگی تکریم شوند و در تمام شهرستان‌ها کارگران نمونه تقدیر و تجلیل شوند.

 

استان بوشهر، با هوشیاری نیروهای مسلح از امنیت پایدار و مستمر برخوردار است

 

محمد تقی ایرانی در مراسم رژه تجهیزات نظامی نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر با گرامیداشت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: ۲۹ فروردین یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های ارتش در همه عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است

وی با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرمانده مقام معظم رهبری آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدات دشمنان است تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، نبرد واقعی در هر شرایط جغرافیایی می‌داند و می‌شناسد و هر گونه تهدیدی را با بالاترین سطح توانمندی پاسخ می‌دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اضافه کرد: امروز فرزندان ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت هدایت و فرمان مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا با معنویت محوری و ولایت‌پذیری ارتشی قدرتمند در تراز انقلاب اسلامی تشکیل داده و همواره امنیت ایران اسلامی را تأمین می‌کند.

ایرانی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با باز طراحی یگان‌ها چابک‌تر و قدرتمندتر شده است خاطر نشان کرد: یکی از شاهکارهای حضرت امام راحل، ممانعت از انحلال ارتش و حمایت کامل از ارتش در آن زمان خاص بود.

وی با بیان اینکه در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) ارتش به سرعت به انقلاب اسلامی پیوست تصریح کرد: ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی از همان روز نخست کاری، فعالیت خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران آغاز کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ترفند دشمنان برای مخدوش کردن اتحاد و انسجام نیروهای مسلح ایران را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: دشمن هوشمندانه به دنبال مخدوش کردن اتحاد و انسجام بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش مقتدر و سپاه سرافراز است و تلاش می‌کند به این اتحاد آسیب وارد کند.

ایرانی از برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر به‌عنوان نقطه مهم و راهبردی ایران، در کمال آرامش و امنیت قرار دارد و به‌عنوان نقطه مهم و راهبردی ایران با هوشیاری نیروهای مسلح یکی از امن‌ترین استان‌های کشور و از امنیت پایدار و مستمر برخوردار است.

در این آیین فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر متن پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.

همچنین در مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح مستقر در استان بوشهر بخشی از سلاح‌ها، تجهیزات و توانمندی‌های خود را در رژه با شکوه به نمایش گذاشتند.