مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید

عسلویه صاحب بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید استان بوشهر گفت: بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان عسلویه در شهر جدید نایبند احداث می‌شود.

جهانبخش تل اشکی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید استان بوشهر در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا معاون وزیر بهداشت بازدیدی از مکان یاد شده داشتند که در این بازدید وضعیت اجرایی احداث بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در صورت موافقت نهایی وزارت بهداشت و درمان شرکت عمران شهر جدید عالیشهر و مجری شهر جدید نایبند استان بوشهر آمادگی دارد ۳۰ درصد از کل هزینه های اجرایی بیمارستان را متقبل شود.

تل شکی ادامه داد: شرکت عمران شهرهای جدید استان بوشهر آمادگی دارد تا پیش از احداث بیمارستان نسبت به تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز آن و همچنین سایر نیازها مانند شبکه‌های آب و برق اقدام کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید استان بوشهر گفت: این شرکت همچنین با هدف پیشبرد احداث پروژه بیمارستان ۷ هکتار را به صورت رایگان به پروژه بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه اختصاص داده است.

وی یادآور شد: پروژه احداث بیمارستان محلی سردار شهید قاسم سلیمانی عالیشهر نیز پیشرفت فیزیکی آن به اتمام رسیده و در صورت تجهیز آماده بهره‌برداری خواهد بود.

تل اشکی افزود: این پروژه در صورت بهره برداری بخش قابل توجهی از نیازهای درمانی شهروندان عالیشهری و همچنین ساکنان مناطق پیرامونی را برطرف خواهد کرد.