آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی

برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان بوشهر تجلیل شدند + تصویر

برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان بوشهر در ۶ رشته پویش کتابخوان، چند‌گزینه‌ای، شعرسرایی، داستان کوتاه، تولید آثار هنری و قصه گویی تجلیل شدند.

به گزارش جنوب استان، محمد تقی ایرانی ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان بوشهر با بیان اینکه تمدن نوین ایران اسلامی با معماری امام خمینی (ره) و تداوم آن به دست امام خامنه‌ای گفتمان امروز عدالتخواهان و دین‌داران است اظهار داشت: در این زمینه مکتب شهادت مکتب رهایی از استکبار و استبداد به جهانیان عرضه شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با ذکر یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: مکتب انسان‌ساز امام حسین علیه‌السلام با پرورش سربازان بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهد راه تعالی در تبعیت از راه ائمه طهارت علیه‌السلام و دفاع از مظلومان و محرومین عالم است.

وی تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه عجز و ناتوانی استکبار آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل دانست و گفت: تحریم سپاه این نهاد مردمی و انقلابی را قوی‌تر و جهانی کرد تا جایی که محور مبارزه با تروریسم و جنایتکاران داعش سپاه بود و اگر سردار سلیمانی و سپاه قدس نبود امروز داعش خاورمیانه را به آشوب کشیده و اروپا را قتل عام می‌کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در ادامه ، باتأکید بر توسعه فرهنگ کتابخوانی خاطر نشان کرد: در این عرصه جوانان با استعداد باید بدانند علم و دانش توصیه و سفارش قرآن و ائمه طهارت علیه‌السلام است و هر جا آگاهی و علم باشد جهل و تاریکی رخت بر می‌بندد.

ایرانی تأکید کرد: کلام خدا نور هدایت است و توسل به این نور انسان را از جهل و تاریکی نجات خواهد داد.

در پایان به برگزیدگان یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان بوشهر به رسم یادبود تمثال شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی اهدا شد.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان بوشهر در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال در شش رشته پویش کتاب‌خوان چندگزینه‌ای، شعر سرایی، داستان کوتاه، داستانک، دل نوشته و متن ادبی، تولید آثار هنری و قصه‌گویی شرکت کردند.