حجت‌الاسلام دکتر شیخ‌موسی احمدی

نشست نماینده جنوب استان با مدیران پتروشیمی آرین‌متانول

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس اشتغال پارس جنوبی با حضور در پتروشیمی «آرین‌متانول» پیگیر وضعیت اشتغال جوانان در این شرکت شد.

حجت‌الاسلام دکتر شیخ‌موسی احمدی در این دیدار، از درایت جوانان کشور در مهندسی معکوس و تبدیل تهدید تحریم به فرصت قدردانی کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس نهم و یازدهم گفت: همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان و توجه به ظرفیت بالای نیروی انسانی توانمند بومی که نمونه‌های شاخص آن در کانون پیشگامان انرژی مشاهده می‌کنیم، موجب جهش اقتصادی و توسعه صنعتی کشور در حوزه انرژی خواهد شد.

دکتر احمدی لزوم رسیدگی به محیط پیرامونی و تأمین شغل برای جوانانی که صیادی و کشاورزی و شغل‌های پدری خود را از دست رفته می‌بینند، ضروری دانست و از مدیران این شرکت خواستار توجه جدی به این موضوع شد.

همچنین در این نشست مقرر شد با هماهنگی مشاور نماینده جنوب استان در امور اشتغال و واحد اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، نسبت به معرفی نیروهای مورد نیاز این شرکت در پروژه‌ها و فعالیت‌های آینده اقدام شود.

گفتنی است بازدیدهای میدانی نماینده جنوب بوشهر در مجلس از پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در این منطقه از ابتدای سال‌جاری با شتاب بیشتری دنبال می‌شود تا بتوان بیش از پیش از اشتغال جوانان بومی در این شرکت‌ها حمایت کرد.