احمد محمدی زاده استاندار بوشهر

اتحاد و وحدت بین شیعه و سنی ضروری است

استاندار بوشهر گفت: اتحاد بین شیعه و سنی موجب تداوم امنیت، عزت و اقتدارمان می‌شود.

احمد محمدی‌زاده در سفر به جزیره خارگ با حضور در مسجد اهل سنت و دیدار با امام جماعت و هیات امنای این مسجد، با تاکید بر اهمیت وحدت شیعه و سنی گفت: این اتحاد موجب تداوم امنیت، عزت و اقتدارمان می‌شود و بایستی قدردان این همدلی باشیم.

محمدی زاده در این نشست صمیمی اظهار کرد: بزرگترین افتخار برای یک مسئول، در بین مردم بودن و حفظ این ارتباط به صورت مستمر است.

وی ادامه داد: البته در کنار مردم بودن باید توام با شنیدن درد و دل مردم و پیگیری مطالبات و تلاش برای احقاق حقوق آن‌ها باشد.

امام جماعت اهل تسنن جزیره خارگ نیز ضمن قدردانی از حضور استاندار و فرماندار بوشهر و هیات همراه در جمع خودشان، از این اتحاد و وحدت استقبال کرد.

استاندار بوشهر همچنین در دیدار با خانواده شهید ندیم زاده در جزیره خارگ گفت: پدران و مادران شهدا که فرزندان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند، الگوی  صبر و مقاومت در جامعه هستند.

محمدی‌زاده امنیت و آرامش کنونی کشور را مرهون خون پاک شهیدان گرانقدر دانست و افزود: شهدا، جانبازان و  ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت در برابر دشمن بعثی، اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور به دست دشمنان بیفتد.

وی تاکید کرد: احترام به مقام شامخ شهدا و تکریم خانواده‌های آن‌ها یک وظیفه همگانی است و مسوولان تمام تلاش خود را برای کاهش آلام و مشکلات این خانواده‌ها به‌کار خواهند گرفت.

استاندار بوشهر تصریح کرد: خانواده شهدا در انقلاب اسلامی یک گنجینه ارزشمند محسوب می‌شوند و می‌توانند ارزش‌ها و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را به نسل جدید منتقل کنند.

محمدی زاده، شهادت را آشکارکننده حقایق دانست و اظهار کرد: شهید با تقدیم جان خود، پرده فریب را از چهره دشمن پاره می‌کند، به‌همین دلیل با ریخته شدن خون شهید، حقایقی آشکار می‌شود.

دیدار استاندار بوشهر با اهالی جزیره خارگ در مسجد امیر المومنین (ع) از دیگر برنامه‌های امروز وی بود، که مردم مسائل و مشکلات خودشان را با نماینده عالی دولت در میان گذاشتند.

محمدی زاده در این دیدار گفت: برای تامین برق پایدار خارگ با هم افزایی صورت گرفته یک نیروگاه ۴۰ مگاواتی در این جزیره مستقر خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حوزه اسناد مالکیت خارگ نیز اقدامات مستمری در حال انجام است که در زمینه اسناد عیانی این جزیره در حال اخذ موافقت‌هایی هستیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر حل مشکلات مردم خارگ گفت: جلسات ملاقات عمومی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم به‌صورت مستمر برگزار شود.

وی عنوان کرد: موضوع اشتغال، یکی از مسائل مهم در مراجعات مردمی است.

7948680_444.png (831×472)

7948732_861.png (1000×567)