مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی

تولید روزانه ۷۵ میلیون متر مکعب گاز در فاز ۱۲| پیشرفت تعمیرات اساسی پالایشگاه نهم پارس جنوبی

باهوش مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از تولید روزانه ۷۵ میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه نهم پارس جنوبی خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی تعمیرات اساسی فاز ۱۲ رشد خوبی داشته است.

احمد باهوش در حاشیه بازدید از فاز ۱۲ پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگاران داشت: توجه به مشکلات کارگران و کارکنان فازهای مختلف پالایشگاهی از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیران مجتمع گازی پارس جنوبی است.

وی افزود: رشد و پیشرفت اقتصادی و رونق تولید منوط به حمایت از کارگران پرتلاش است و اگر کم‌کاری کنیم، پیشرفتی حاصل نمی‌شود.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: فاز ۱۲ و پالایشگاه نهم از مهم‌ترین تاسیسات پارس جنوبی به شمار می‌رود و اکنون‌تعمیرات اساسی این پالایشگاه با شتاب مناسبی در دست اجراست.

باهوش از تولید روزانه ۷۵ میلیون متر مکعب گاز در فاز ۱۲ پارس جنوبی خبر داد و تصریح کرد: تولید روزانه ۱۲۰ هزار بشکه میعانات گازی نیز از دیگر تولیدات این پالایشگاه است.

وی یادآور شد: ۴۳ حلقه چاه توسعه‌ای و ۳ چاه توصیفی که شامل ۱۸۵ کیلومتر حفاری هستند از تاسیسات دریایی این فاز هستند.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، همه موظفیم در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.