مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

طرح‌های تشویقی فرزندآوری نیازمند اقناع‌سازی عمومی است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: طرح‌های تشویقی دولت مردمی ایران قوی برای حمایت از فرزند آوری نیازمند اطلاع رسانی و اقناع عمومی است تا با اثرگذاری به هدف برسد.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر روز سه‌شنبه به نقل از سید عباس موسوی‌نژاد در دیدار با جمعی از فعالان فرهنگی استان بوشهر افزود: با توجه به آمارهای موجود و روند نزولی رشد جمعیت کشور و پیر شدن آنها یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب بحث فرزندآوری است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر باید در راستای فرهنگ سازی فرزندآوری، طرح‌های تشویقی و حمایتی و آموزشی لازم را اجرا و به قانون مصوب جوانی جمعیت عمل کنند.

موسوی نژاد گفت: در این راستا برنامه‌های متنوع آموزشی، تشویقی و تبلیغی در هفته جمعیت با همکاری نیروهای دغدغه مند و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اجرا می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اعلام کرد: با استفاده از ظرفیت موجود دفاتر تسهیلگری و توسعه محلات شهرهای بوشهر و برازجان و مشارکت کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان، بزودی ۲ پایگاه موقت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات مستقر می‌شود.