معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار

با هرگونه کم‌فروشی، احتکار و گران‌فروشی با شدت برخورد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم با هرگونه کم‌فروشی و احتکار و گران‌فروشی با شدت برخورد خواهد شد.

محمد تقی ایرانی با اشاره به اجرای طرح اصلاح نظام اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، بیان کرد: همه کارشناسان درباره معایب اختصاص ارز ترجیحی و لزوم اصلاح ساختار اقتصادی به نفع مصرف کننده، تولیدکننده و امنیت اقتصادی اتفاق نظر دارند.

وی با اشاره به اینکه با این طرح دست رانت‌خواران و دلالان از سفره مردم کوتاه خواهد شد، اقناع‌سازی افکار عمومی و تبیین سخنان رئیس جمهور در خصوص جراحی اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها را ضروری دانست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه اینکه رئیس جمهور در اصلاح اقتصادی آبروی خود را گرو گذاشته است، تاکید کرد: باید همه رسانه‌ها، خبرنگاران و سخنرانان و صاحب‌نظران در آگاه‌سازی مردم در راستای خنثی کردن اهداف معاندان و دشمنان اقدام کنند.

وی ادامه داد: همه اصحاب رسانه، ائمه جمعه، جماعات و صاحب‌نظران در شفاف‌سازی این مهم تلاش کرده و فضاسازی معاندین و مخالفین نظام را به نفع مردم و آرامش روانی جامعه مدیریت کنند.

ایرانی با تاکید بر اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم به اندازه نیاز ذخیره‌سازی صورت گرفته و هیچ‌گونه کمبودی در کالا‌های اساسی نداریم، عنوان کرد: باید با قاطعیت از هرج‌ومرج در بازار جلوگیری و به‌ویژه جلوی قاچاق کالا‌های اساسی به‌طور جد ممانعت شود و به مردم اطمینان می‌دهیم با هرگونه کم‌فروشی و احتکار و گران‌فروشی با شدت برخورد خواهد شد.