امام جمعه موقت عسلویه:

مسئولان حضور بیشتری در بین مردم داشته باشند

امام جمعه موقت عسلویه گفت: از مسئولان شهرستان عسلویه انتظار داریم که حضور بیشتری در بین مردم داشته باشند.

به گزارش جنوب استان، حجت الاسلام سیدعبدالحسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: تقوا توصیه همه انبیا الهی است و همه پیامبران مردم را به تقوا دعوت می‌کردند.

وی با بیان اینکه قرآن تقوا را راهی برای ورود به بهشت می‌داند اضافه کرد: بهشت برای متقین آماده می‌شود و خودش را به متقین نزدیک می‌کند. هدف غایی رستگاری است

امام جمعه موقت عسلویه افزود در دولت انقلابی، رئیس دولت برادر وار کنار مردم است و مسئولین در سایر رده‌ها هم باید اینگونه کنار مردم باشند. مسئولین باید پیگیر اجرای مصوبات باشند که منتج به نتیجه باشد.

وی به ماجرای تحریم تنباکو با فتوای آیت الله میرزای شیرازی اشاره کرد و ادامه داد: بعد از غیبت امام زمان علمایی بودند که هدایت مردم را برعهده داشتند. اینها ولی فقیه زمان خود بودند.

حسینی با اشاره به اینکه ولی فقیه با خدا ارتباط دارد اضافه کرد: میرزای شیرازی دو کلمه نوشت و تمام برنامه‌های انگلیس را به هم ریخت.

وی ادامه داد: در قضیه کشتار حجاج دیدیم که سران عربستان برای تحویل شهدا و رسیدگی به زخمی‌ها همکاری نمی‌کردند. حضرت آقا دو جمله فرمودند و فوراً تسلیم شدند و همکاری کردند. این اهمیت فتوا و حکم ولی فقیه و رهبر دینی است.

لزوم توجه به ورزش

حسینی به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و گفت: باید به ورزش‌های پهلوانی توجه کرد. میلیاردها برای فوتبال هزینه می‌کنند ولی به ورزش‌های باستانی و زورخانه ای توجه چندانی نمی‌شود.

امام جمعه موقت عسلویه به روز جمعیت اشاره کرد و افزود: در دولت‌های قبل دست استعمار پشت قضیه بود. تبلیغ فرزند کمتر زندگی بهتر می‌کردند. زندگی بهتر در چهارچوب اجرای دستورات دینی در خانواده تأمین می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر اخلاق اسلامی در خانواده اجرا شود خانواده شاد است. در جوامع غربی آرامش نیست و آمار خودکشی و افسردگی بالا است. درمان همه دردها در دین است. دولت قبل لیبرالی بودند و به فکر دین مردم نبودند و تبلیغ کاهش جمعیت می‌کردند.

امام جمعه موقت عسلویه از فرماندار شهرستان و مدیران اجرایی شهرستان که امروز در مصلای نماز جمعه میز خدمت دایر کردند و به مردم خدمت رسانی کردند قدر دانی کرد.