فرماندار عسلویه:

نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی درعسلویه برگزار می شود

فرماندار عسلویه از برگزاری نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی در شهرستان عسلویه خبرداد.

به گزارش جنوب استان،  سید علی هاشمی فرماندار شهرستان عسلویه در گفتگوی تلویزیونی شبکه صدا و سیمای استان بوشهر از برگزاری هشتمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری به میزبانی شهرستان عسلویه خبر داد و اظهار داشت: در ابتدا بسیار خرسندم که که از شهرستان عسلویه قطب انرژی کشور از شهرستانی پر آوازه با مردم صحبت می کنم.

هاشمی گفت: این نشست بمنظور به چالش کشیدن حقوق بشر آمریکایی و گفتمان سازی دیدگاه های مقام معظم رهبری هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی است.
فرماندار عسلویه گفت: سازمان جوانان حقوق بشرجمهوری اسلامی ایران با همکاری دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری مبادرت به این نشست تخصصی کردند که بحمدالله همه مقدمات برگزاری این نشست در شهرستان فراهم شده است.
وی به حضور شخصیت های برجسته کشوری و استانی در این نشست اشاره کرد و افزود: مقامات کشوری و استانی بطور ویژه حضرت آیت ا… حسینی بوشهری نماینده محترم مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، حضرت حجت الاسلام و المسلمی محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه، استاندار محترم بوشهر جناب آقای دکتر محمدی زاده،جناب آقای محمدی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، جناب آقای پاک آئین نماینده دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، جناب آقای بازیار امام جمعه اهل سنت بوشهر و مشاور استاندار محترم و جناب آقای شیخ ابراهیم محمدی امام جمعه اهل سنت عسلویه در این نشست سخنرانی خواهند کرد.
هاشمی گفت: مسئولین محترم استانی، مدیران کل ،فرمانداران ،ائمه جمعه وجماعات ،طلاب و نخبگان ،سرداران و امیران،فرماندهان نظامی وانتظامی از سراسر استان بوشهر و از شهرستان های پارسیان ، مهر،لامرد وگله دار نیز در این نشست حضور خواهند داشت.
وی گفت: قبل از برگزاری نشست راس ساعت ۸/۳۰ صبح روز چهارشنبه بیش از ۴۰نفر از اساتید واعضاء هیات علمی دانشگاه آزاد بوشهر از ابعاد مختلف به بررسی و تحلیل حقوق بشر امریکایی خواهند پرداخت .
فرماندار عسلویه گفت: در مجموع نشست بسیار خوبی به میزبانی شهرستان عسلویه انجام می شود که پیشاپیش از همه عزیزانی که دعوت شدند و در این نشست بزرگ حضور پیدا خواهند کرد قدردانی می کنم.
هاشمی گفت این نشست بطور زنده از شبکه استانی پخش وباز پخش آن در شبکه های ملی پخش خواهد شد.