پیام تبریک دبیرکل ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

پیام تبریک دبیرکل ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر

بسم الله الرحمن الرحیم

️میلاد اختر فروزان آسمان اهل بیت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فرصتی مغتنم برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت میهن مهربانی ها است.

حضرت معصومه (س) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود، پرورش یافت و از جمله بانوان گرانقدر و والامقام جهان تشیع است که مقام علمی بلندی دارد و عصمت مادر بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا(س) در او تجلی یافته
است.

️ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است. این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

دختران امروز کشور عزیزمان که مادران فردای میهن هستند، نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه ایفا خواهند کرد.

اینجانب ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد مظهر عصمت و نجابت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر به تمامی دختران عفیف ایران اسلامی علی الخصوص دختران استان بوشهر ، آرزومندم به برکت این اسوه والای عفت و پاکدامنی و ولایتمداری، تک تک دختران ایران اسلامی با تأسی و الگوپذیری از آن حضرت، در تمامی مراحل زندگی خویش، همواره پیروز و سرافراز باشند.

محمدرضا تنو  دبیرکل ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر