برگزاری مراسم اختتامیه طرح قرآنی بینات حوزه علمیه خواهران عسلویه

مراسم اختتامیه طرح قرآنی بینات به میزبانی حوزه علمیه خواهران عسلویه در سالن همایش سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صبح امروز برگزار شد.

اختتامیه این مراسم با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان عسلویه و فرمانده سپاه عسلویه و مشاور مدیر عامل سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس با تقدیر از ۲۱ شرکت کننده برتر طرح بینات صبح امروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه برگزار شد.

مریم انصاری مدیر حوزه علمیه خواهران عسلویه هدف از برگزاری طرح قرانی بینات کشف و جذب و پرورش استعدادهای قرآنی و ترویج فرهنگ کلام ناب الهی و ایجاد اجتماع اهالی قرانی جهت ارتقا و انگیزه دانش و مهارت قرآنی عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران عسلویه گفت طرح بینات در محورهای مختلف حفظ ۵ جز  و ۱۰جز  و ۲۰ جز و حفظ کل وحفظ موضوع و تلفیق و قرائت تحقیق، اجرا شد.

وی با اشاره از استقبال طرح بینات ازثبت نام ۲۴۰ شرکت کننده قرآنی در مرحله اول خبر داد و گفت : در برگزاری بیش آزمون اولیه ۱۵۰ نفر به مرحله حضوری راه یافتند.

این مسابقات در بخش مختلف با حضور داوران تراز اول بین المللی و کشوری برگزار گردید  که در نهایت از ۲۱ نفر به عنوان نفرات برتر در این مراسم تجلیل شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران عسلویه از سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بابت پشتیبانی و حمایت از طرح بینات تشکر و قدردانی کرد.