امام جمعه کنگان:

کنترل و نظارت بر بازار تقویت شود

امام جمعه کنگان با تاکید بر ضرورت کنترل و نظارت بر بازار و لزوم عمل دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود، گفت: بزرگترین جرم ناراضی کردن و ناامید کردن مردم است.

حجت الاسلام محمود محمودی در نماز جمعه کنگان با تبریک دهه کرامت و ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) به جایگاه و جلالت امامزادگان اشاره و عنوان کرد: زیارت حضرت معصومه (س) در کنار امام زادگانی مانند حضرت ابالفضل العباس (ع) و حضرت علی اکبر (ع) سفارش ائمه معصومین بوده و علاوه بر آن نحوه زیارت شأن بیان و دارای زیارت ماثوره اند.

وی افزود: در عظمت آن بزرگ بانو همین بس که او خورشیدی است که صدها ستاره درخشان در کنار او هستند ولی تحت الشعاع او قرار دارند.

خطیب جمعه به توقیف دو کشتی یونانی توسط دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و با بیان اینکه به فرموده فرماندهی معظم کل قوا دوران بزن در رو تمام شده است خاطر نشان ساخت: ایران اسلامی در راستای منافع ملی خود با هیچ کشوری مماشات نخواهد کرد و هر کشوری در برابر جمهوری اسلامی مرتکب اشتباه شود بشدت مورد تنبیه قرار خواهد گرفت.

محمودی در ادامه با تاکید بر ضرورت کنترل و نظارت بر بازار و لزوم عمل دستگاه‌های نظارتی به وظایف خود، بیان کرد: امروز بزرگترین جرم ناراضی کردن و ناامید نمودن مردم است.

محمودی با تسلیت سی و سومین سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار رفیع جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز وظیفه همه پیروان خظ امام دفاع تمام وجود از نظام دینی و اصل مترقی ولایت فقیه است.

وی با تبیین شخصیت امام بزرگوار بیان کرد: ایمان و عمل صالح رمز ماندگاری امام امت بود. عمل صالح امام خمینی (ره)، نظام دینی بود. نام امام و انقلاب همواره بهم گره خورده است و نباید گذاشت این حقیقت فراموش و تحریف شود.

وی با عنوان این مسئله که امام احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) در دوران معاصر و معنویت و دینداری را دنیا زنده کرد، اظهار کرد: به تعبیر علامه مصباح یزدی، مهمترین دستاورد حرکت امام (ره)، احیا دین و دین داری در عصر معاصر بود.

امام جمعه کنگان با تبریک انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان خلف صالح امام توسط خبرگان رهبری، گفت: در طول ۳۳ سال گذشته ثابت شده است که حقیقتاً «خامنه ای خمینی (ره) دیگر است.»