معارفه

آئین تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء عسلویه برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء(ص) شهرستان عسلویه با حضور جمعی از مسئولین در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش جنوب استان به گزارش پایگاه خبری آئین تکریم و معارفه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء عسلویه روز دوشنبه مورخ ۱۶ خردادماه سالجاری با حضور سیدعلی هاشمی فرماندار، سید علی هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان، مهندس اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مسئولین شهرستان و حضور گسترده مردم در مصلی نماز جمعه شهرستان برگزار شد.
سرهنگ حسن زاده فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه عسلویه ضمن خیر مقدم به حاضرین و خوشامدگویی به آنها افزود: در مقابل تمام خدماتی که صورت گرفته است جز انجام وظیفه چیز دیگری نبود و منتی بر سر آن وجود ندارد.
سرهنگ حسن زاده در ادامه به تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: در بحث امنیت تلاش های بسیار زیادی صورت گرفته است که در اولین گام آسیب شناسی و شناخت چالش ها بود که با رویکردی پیشگیرانه همراه بوده است و قبل از اینکه اقدامی صورت گرفته شود پشگیری صورت گرفت و هرگز اجازه ندادیم کار به تشکیل پرونده ای در دادگاه شود.

وی افزود: تمام سعی ما این بود که در شورای تامین تا جایی که خداوند توفیق یاری داد بعنوان مشاور حضور داشتیم که الحمدالله با توجه به مخاطراتی که در شهرستان وجود دارد گام های بلندی برداشته شده است که هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت تاثیرات خود را خواهد گذاشت.

وی گفت: در سازمان اطلاعات سپاه اقدامات بی نظیر و قابل ستایشی صورت گرفته است که امروزه در حوزه کاهش سرقت این شهرستان رتبه نخست استان را به خود اختصاص داده است و باید توجه داشت که کاهش سرقت حاصل تلاش های گشتیون رضوی بوده است که جا دارد نهایت تشکر و قدردانی را از آن ها داشته باشم.
سرهنگ حسن زاده در سخنان خود به ترمیم سازی و بهسازی منازل محرومین و ساخت چندین مسکن ویژه محرومین،احداث ۲ سالن ورزشی که خارج از کمک های دولتی صورت گرفت اشاره کرد.

سرهنگ حسن زاده با بیان این مطلب که در ایام کرونا بسیج در کنار مردم حضوری جهادی داشت خاطرنشان کرد: از ایام کرونا و جهاد بسیجی نمی توان سخن به میان نیاورد زمانیکه ماسکی در کشور وجود نداشت اقدام به تامین و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک در شهرستان توسط پایگاه های بسیج شد و در همین ایام نیز اقدام به تامین ۱۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و تقدیم آن به خانواده های درگیر کرونایی شد.
وی افزود: جهیزیه نوعروسان، کمک به درمان نیازمندان، واگذاری تسهیلات اشتغال زایی با همکاری بانک ها از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ناحیه بود.
همچنین در عرصه فرهنگی همگام با مسئولین کارهای فرهنگی بسیار زیادی بویژه در ایام کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت که رضایتمندی مردم جلب شد.
وی در پایان افزود: در دفاع از ارزش های انقلاب با هیچ احدی تعارف نکردم و در برابر تضییع حقوق مردم به هیچ عنوان کوتاهی نکردم و با افتخار اعلام می کنم که در حمایت از بسیجیان با اقتدار ایستادگی کردم و در جاهایی که لازم بود حمایت کردم و مهمتر از همه خانواده ام را از مردم جدا نکردم.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ مهدی حسن زاده تجلیل و سرهنگ اسماعیل تاجیک بعنوان فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم الانبیاء عسلویه معارفه شد.