در گفت‌وگو با ابراهیم رضایی مطرح شد؛

رایزنی با معاون رئیس جمهور برای تامین اعتبار ۴ پروژه حیاتی دشتستان

رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از رایزنی با معاون رئیس جمهور برای تامین اعتبار ۴ پروژه حیاتی دشتستان خبر داد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای در دشتستان از اولویت‌های شهرستان است و برای تکمیل پروژه‌های این حوزه تمام توان خود را به کار می‌گیریم.

وی افزود: فرماندار جدید دشتستان با ظرفیت و توان مضاعف، پای کار است و بحمدالله تاکنون پیگیری‌های خوبی نیز داشته و در هفته جاری در مرکز، رایزنی‌های ارزشمندی داشته‌ایم و وزرا و معاونین رئیس جمهور نیز قول مساعد برای تامین اعتبارات را دادند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات کم آبی و خشکسالی‌های پیاپی در دشتستان، تکمیل پروژه‌های حوزه آب از مهم‌ترین نیازهای مردم است که نباید هیچ گونه کم‌کاری در این مسیر انجام شود.

رضایی از رایزنی با معاون رئیس جمهور برای تامین اعتبار ۴ پروژه حیاتی دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در نشستی که به اتفاق فرماندار با معاون اجرایی رئیس جمهور داشتیم، پیگیری برای تامین اعتبار چند پروژه مهم انجام شد که ۴ پروژه اولویت‌دار و حیاتی از مهم‌ترین آنها هستند.

وی افزود: تکمیل سد دالکی، تکمیل سد دهرود، تکمیل فاز ۲ بیمارستان ۱۷ شهریور و جاده مسیر نمازگاه به ارم از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که پیگیری شد و قول مساعد برای تامین اعتبار در کمترین زمان را گرفتیم.