فرمانده سپاه استان بوشهر:

بوشهر از برترین استان‌ها در حوزه امنیت است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در توسعه امنیت گفت: بوشهر از برترین استان‌ها در حوزه امنیت است.

سردار علی رزمجو صبح چهارشنبه در نشست مدیران و نخبگان رسانه (جهاد تبیین؛ لزوم تقویت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رسانه‌ها) اظهار داشت: از همراهی همه جانبه اصحاب رسانه استان بوشهر تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه سپاه خانه دوم شما در همه نقاط استان است اضافه کرد: رسانه‌های استانی بوشهر در ایجاد امنیت در ابعاد مختلف نقش بسیار مهمی دارند و بوشهر از بهترین استان‌ها در حوزه امنیتی قرار دارد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه رسانه‌ها فراگیر و در همه شرایط حضور دارند ادامه داد: رسانه‌ها یک کلاس درس کم‌هزینه هستند و اثربخشی بسیار بالایی در سطح جامعه دارند.

ایجاد همبستگی در جامعه

وی ایجاد همبستگی در جامعه را از کارکردهای رسانه عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردم هستند و با مردم و همراه مردم هستند.

سردار رزمجو خاطرنشان کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم که بیش از پیش در زمینه تقویت فرهنگ دینی و معرفی هویت تاریخی و تمدن و سابقه درخشان حماسی استان بوشهر حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دشمن در دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز دنبال حاشیه‌سازی و برجسته‌کردن ایرادات کوچک است گفت: دشمن با جنگ ترکیبی و بکارگیری همه ظرفیت‌ها دنبال ناامید کردن مردم و فاصله بین مردم و نظام است.

تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در این شرایط که دشمنان ما برای ضربه زدن به نظام و ناامید کردن مردم گرد هم جمع شده‌اند، نقش و رسالت رسانه‌ها بیش از گذشته است.

وی ادامه داد: دشمنان دنبال شبهه‌آفرینی در مورد کارایی نظام جمهوری اسلامی، نقش دین در حکومت، ولایت فقیه و شخص ولی فقیه، تخریب نهادهای انقلابی و تخریب اندیشه، مواضع و شخصیت امامین انقلاب و دستاوردهای نظام هستند.

سردار رزمجو بیان کرد: باید در همه خاکریزها حضور داشته باشیم و در عرصه رسانه بر علیه دشمن به صورت تهاجمی عمل کنیم.