استاندار بوشهر

مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر به‌روزرسانی می‌شود

استاندار بوشهر گفت: مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی این استان در چهار محور و با سه رویکرد حفاظت، توسعه و یکپارچگی به‌روزرسانی می‌شود.

به گزارش جنوب استان به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از  احمد محمدی‌زاده در نشست برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر افزود: ارتباط مناسب فعالیت‌ها و کاربری‌های انسان با فضای منطقه ساحلی از جمله محورهای طرح دقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی استان بوشهر است.

وی یادآور شد: هماهنگی بهره‌برداری با تولید منابع، فعالیت‌های انسانی با یکدیگر، پیشگیری و مدیریت مخاطرات محیطی از دیگر محورهای طرح دقیق مطالعات یکپارچه مناطق ساحلی است.

استاندار بوشهر اظهار کرد: مناطق ساحلی از اهمیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و نظامی بالایی برخوردار است که با تصویب طرح تدقیق مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی طرح‌های لازم اجرایی می‌شود.

محمدی‌زاده  با اشاره به نقش مهم مدیران در توسعه در بخش‌های گوناگون گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از توانمندی لازم در حوزه‌های مرتبط برخوردار هستند که استفاده از طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی یک ضرورت است.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه خدمات دستگاه قضا را مورد ستایش قرار داد و اظهار کرد: قوه قضائیه عهده‌دار مسئولیت مهم و بزرگ در تحقق عدالت در جامعه است.

محمدی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران بر الگوپذیری مدیران از این شهید والامقام تأکید کرد و افزود: اخلاص، از خودگذشتگی، مجاهدت و رشادت شهید چمران سرمشق و الگو است که باید از این فرهنگ در عرصه مدیریتی استفاده شود.